صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۱۸ آبان ۱۴۰۲
سرلشکر موسوی:

جنایات رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه اقدامات وحشیانه‌ای که در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد، گفت: این اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی یک‌بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا را نشان داد.
کد خبر : 878006

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح ۷۴۴ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش با عنوان مهر ولایت در سقز، بانه و چند شهر دیگر کشور، با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: ۱۵ مهر و عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در مبارزات آزادی بخش فلسطین بود که اضمحلال رژیم نحس و کودک‌کش صهیونیستی را سرعت بخشید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند: «شکست رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر قابل‌ترمیم نیست»، افزود: این اقدامات وحشیانه‌ای که این روزها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد؛ بمباران هوایی بر روی مردم بی‌دفاع، بی‌پناه و بی‌سلاح در خانه، مدرسه، اماکن عمومی، بیمارستان و… به‌اندازه یک‌ثانیه‌ای که آن مردان بزرگ موانع اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم منحوس را درهم کوبیدند و عبور کردند، نیست و آن شکست را نمی‌تواند ترمیم و جبران کند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این جنایات و اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه، یک‌بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا و ادعاهای حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان داد و مجدداً مسئله فلسطین را به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام و حتی دنیا مطرح کرد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، مقاومت جانانه این روزهای مردم غزه و حمایت‌های آزادی‌خواهان جهان، قدرت خداوند و برندگی شمشیر مظلومیت مقتدر را یک‌بار دیگر نشان داد، تصریح کرد: نابودی کامل رژیم صهیونیستی زودتر اتفاق خواهد افتاد و این خانه عنکبوت فرو خواهد ریخت و ما هم به این مسئله امیدوار هستیم.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه، ضمن تشریح اقدامات ارتش در احداث منازل مسکونی و سازمانی برای کارکنان ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش در امر ساخت مسکن ویژه همکاران پیشرو بوده و امیدواریم در یک برنامه ۵ ساله بتوانیم مشکلات مسکن کارکنان را برطرف کنیم.

وی افزود: در قالب این طرح، حل مشکل مسکن هم‌رزمان عزیز با سنوات ۲۵ سال و بالاتر در اولویت قرار دارد و نیز برنامه‌ریزی‌شده تا با ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن شخصی دغدغه مسکن کارکنان ارتش برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر