صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

تاج: مشکل سربازها یکی از دغدغه‌های کی‌روش است/ ریاست کفاشیان بر کمیته داوران مشخص نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل بازی نکردن سربازهای تیم ملی یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش است و در تلاش هستیم دغدغه سرمربی تیم ملی را به حداقل برسانیم.
کد خبر : 87781

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی تاج در پایان مراسم رونمایی از مدال‌های جام حذفی در مورد مشکل سربازهای تیم ملی گفت: «مشکل سربازهای تیم ملی یکی از دغدغه‌های کی‌روش است. از امیر باقری بابت کمک‌های شایانی که به تیم ملی داشته است تشکر می‌کنم. 4-5 روز پیش در حضور علی کفاشیان، سردار باران چشمه و سردار کمالی جلسه‌ای داشتیم و به نتایجی رسیدیم تا به نحوی به تیم ملی کمک کنیم. اعتقاد داریم بازیکنان تیم ملی سربازان کشور هستند. ما با حریفانی مثل کره، قطر و چین وارد رقابت می‌شویم.»


وی افزود: «هیچ چیز مردم را به اندازه موفقیت تیم ملی خوشحال نمی‌کند. مردم با هر عقیده‌ای از موفقیت تیم ملی شاد می‌شوند. امیدوارم از همکاری امیر باقری و کمک‌هایشان بهره‌مند شویم.»


تاج درباره البسه تیم ملی و اظهارات کارلوس کی‌روش در این باره ادامه داد: «کی‌روش درست گفته که این لباس‌ها آزمایشی است. باید این لباس‌ها و کیفیت آن سنجیده شود و اگر کیفیت آن تایید نشود باید فکری برای آن کرد. نباید بازیکن ایرانی با این لباس‌ها سه لیتر عرق بریزد اما در کشورهای دیگر این مقدار یک لیتر باشد و این مسئله برای ما قابل قبول نیست. امروز کی‌روش جلسه‌ای در همین رابطه با مسئولان لباس‌ تیم ملی خواهد داشت و اگر توافقی صورت گرفت که هیچ اما اگر توافقی صورت نگرفت باز هم مذاکرات ادامه پیداکند.»


رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه ریاست علی کفاشیان بر کمیته داوران افزود: «هنوز هیچ صحبتی در این خصوص نشده است.»


تاج در مورد وضعیت زمین تیم ملی گفت: «این حق قانونی کی‌روش است که بتواند از امکاناتی که در کشور مناسب هستند برای تیم ملی استفاده کند تا تیمش بهتر آماده شود چون رقبا فعالیت‌های زیادی دارند و همه کار می‌کنند تا موفق شوند. ما هم در کشورمان بهترین جوانان را داریم و بازیکنان خوبی هم داریم هرچند که باید امکانات باشد تا به جام جهانی صعود کنیم و به مرحله بعدی جام جهانی هم برویم. ما سخت به جوانانمان اعتقاد داریم.»


وی ادامه داد: «زمین دستگردی را گرفتیم اما از لحاظ کیفی وضعیت خوبی ندارد. هرچند که در حال کار کردن بر روی آن هستند ضمن اینکه زمین کمپ را هم داریم و باید روی همین وضعیتی که هست جلو برویم. البته این مورد کسری کشور است که زمین قابل قبول برای تیم ملی نداریم. زمین نفت هم خوب است و ما زمین کمپ و دستگردی را هم داریم که باید آنها را هم آماده کنیم.»


وی در مورد انتقال باشگاه نفت گفت: «خرید و فروش تیم‌ها خیلی قابل قبول فدراسیون نیست و مصوبه هیات رئیسه و فدراسیون را هم دارد. باز هم تاکید می‌کنم که خرید و فروش تیم‌ها غیرقابل تایید است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر