صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۳۵ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان حریف ازبکش را گلباران کرد/ طوفان زرد با 9 گل خط و نشان کشید

تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار پرگل حریف ازبک خود را شکست داد.
کد خبر : 877433

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های سپاهان و آلمالیق ازبکستان از ساعت 21:40 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت شاگردان مورایس با 9 گل حریف ازبک  خود را شکست دادند.

با این برد سپاهان 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ صعود کرد و پشت سر الاتحاد عربستانی 9 امتیازی ایستاد که سه امتیازش را با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بدون بازی مقابل سپاهان به دست آورده است. آلمالیق ازبکستان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

سپاهان با این 9 گل برای مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی الاتحاد عربستان هم خط و نشان کشید و خود را در قامت یک مدعی به فوتبال آسیا معرفی کرد. 

داور: کیم جونگ هیوک 

کارت زرد: کاسیموف (آلمالیق) 

کارت قرمز: حسن اف از آلمالیق

گل: فرشاد احمدزاده (7)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین‌نژاد (60 و 4+90)، محمد قربانی (63)، رامین رضاییان (70)، عیسی آل‌کثیر(88 و 78 - پنالتی)، شهریار مغانلو (82) برای سپاهان

ترکیب تیم سپاهان : پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد کریمی( از دقیقه 70 برایان دابو) ، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 80 شهریار مغانلو) ، میلاد زکی‌پور( از دقیقه 70 آریا یوسفی) ، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، احسان پهلوان و رضا اسدی( از دقیقه 70 عیسی آل کثیر) 

ترکیب تیم آلمالیق : ارگاشف، رحمانوف، کمیلوف، تورسانوف، کاسیموف، احمدعلی اف( از دقیقه 82 گرماتوف) ، کاسیموف، حسن اف، یوسینوف، گیوسوف( از دقیقه 73 دنیسوف) ، باکای( از دقیقه 73 امرزوکوف) 

انتهای پیام/

ارسال نظر