صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
خسروپناه در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی با تدریس اسناد لانه جاسوسی برای دانش‌آموزان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اسناد لانه جاسوسی به صورت کتاب برای دانش‌آموزان تدریس می‌شود؛ چراکه ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی امری مهم است.
کد خبر : 876794

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا  اظهار کرد: اگر دانش‌آموزان و دانشجویان متوجه جنایت، تخریب، کشتار جمعی و نسل‌کشی آمریکای شیطان بزرگ در سراسر دنیا شوند، آن وقت است که معرفت به استکبار‌ستیزی را درمی‌یابند. 

وی با بیان اینکه نگاه مثبت دانش‌آموزان و دانشجویان به کشور آمریکا، خطرناک است، تاکید کرد: آمریکای جنایت‌کار از بدو تاسیس خود تاکنون در خاک هر کشوری وارد شده، جنایت و خونریزی به پا کرده است؛ بنابراین تاریخ معاصر باید به نسل جوان و نوجوان آموخته شود. 

خسروپناه تصریح کرد: آمریکا در چنین روزی قبل از انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان ایرانی را به خاک و خون کشید و امام خمینی (ره) را تبعید کرد، هم‌اکنون شاهد جنایات متعدد این کشور در غزه هستیم که حاضر به پذیرش آتش‌بس نیستند. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این معرفت هرچه بیشتر منتقل شود، روحیه اسکتبارستیزی هم تقویت می‌شود و حضور نوجوانان و جوانان و دانش آموزان در این راهپیمایی‌ها بیشتر خواهد شد. 

خسروپناه گفت: اسناد لانه جاسوسی به صورت کتاب برای دانش‌آموزان تدریس می‌شود؛ چراکه ترویج فرهنگ راهپیمایی و ظلم‌ستیزی امر مهمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر