صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۱ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
در اطلاعیه شماره (۱۱) ستاد انتخابات کشور؛

زمان نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۱، زمان، مکان و مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.
کد خبر : 876783

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وزارت کشور در این اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور آمده است:  به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می‌رساند، ثبت‌ نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ آغاز و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۰ ادامه خواهد داشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا توسط نماینده خود که به‌صورت کتبی و رسمی معرفی‌شده باشد، می‌توانند در روز‌های مذکور جمعاً به مدت ۷ روز از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۸:۰۰ به فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس‌دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهار حوزه و دو قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است : در فرمانداری قم همانند وزارت کشور، امکان ثبت‌نام برای تمامی حوزه‌های انتخابیه فراهم است و همچنین سن داوطلبان محترم به هنگام ثبت‌نام باید حداقل ۴۰ سال تمام باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر