صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به بهانه هفته پژوهش؛

سکو؛ رویداد تخصصی ایده تا محصول برگزار می‌شود

رویداد تخصصی ایده تا محصول به‌منظور کمک به کاربردی شدن دانش نافذ، تحقیقات کاربردی، پایش و پردازش نیاز‌های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.
کد خبر : 876011

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد سکو، به‌منظور کمک به کاربردی شدن دانش نافذ، تحقیقات کاربردی، پایش و پردازش نیاز‌های کشور، در کلیه سطوح علمی‌پژوهشی و تکمیل زنجیره «ایده تا تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاورد‌های پژوهشی و اختراعات»، برای ساختن ایرانی پیشرو، توسعه‌یافته و ایجاد بستری مناسب برای دانشجویان مشتاق و علاقه‌مند، برگزار می‌شود.

رویداد تخصصی بازار ایده تا محصول در محور‌های فین‌تک (Financial Technology)، فناوری اطلاعات (Information Technology)، همبست آب، غذا و انرژی (Water-Food-Energy Nexus) و سلامت و تجهیزات پزشکی (Health and Medical Equipment) برپا می‌شود.

برای اولین بار در واحد علوم و تحقیقات، دو بخش ویژه به نام «تحقیق و توسعه» و «بازار» ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشرو در نظر گرفته شده است تا همانند دانشگاه‌های ملی و بین‌المللی موفق نسل سوم و چهارم، تعاملی دوچندان بین ایده‌ها، نمونه‌های اولیه موفق و شرکت‌های پیشرو که به دنبال شبکه‌سازی، مشاوره، تجاری‌سازی و بازار هستند، محقق شود.

بر اساس این گزارش، دانشجویان علاقه‌مند و جویای ایده و طرح‌های دانشجویی کاربردی می‌توانند در این رویداد برای ارائه ایده‌های خود ثبت‌نام کنند و ایده‌های پیشنهادی خود را (در راستای محور‌های ذکرشده)، تا بیست و سوم آبان‌ ۱۴۰۲ در سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر