صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌منظور شناسایی مشکلات؛

وزیر ارتباطات با فعالان حوزه ارتباطات عمان دیدار کرد

عیسی زارع پور به نمایندگی از دولت در نشست با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن عمان با موانع و مشکلات آن‌ها آشنا شد و پیگیری این مطالبات را از وظایف دولت دانست.
کد خبر : 875357
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه و در نخستین روز سفر به کشور عمان با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن این کشور نشستی برگزار کرد و پای صحبت آن‌ها نشست. ضمن آشنایی از ظرفیت‌های آن‌ها در جریان مشکلات و موانع کسب‌وکار آن ها قرار گرفت.
 
زارع پور گفت: به‌عنوان نماینده دولت وظیفه دارد تا این مشکلات و موانع را برای رفع پیگیری کند. همچنین از حاضران در جلسه خواست که به منظور مرتفع شدن سریع‌تر مشکلات، جلسه هم‌فکری با حضور سفیر ایران در عمان و ایرانیان ساکن در این کشور برگزار شود و روش‌های پیش رو در این ارتباط احصا شود. با طرح موارد مطرح شده برای حل موانع اقدام می‌شود و موضوعات پیگیری خواهند شد.
 
بنا به این گزارش، وزیر ارتباطات با دعوت وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان برای دو روز به مسقط سفر کرد و در ابتدای این سفر با سعیدبن حمود المعولی دیدار کرد و با وی درباره پیگیری توافق‌نامه‌ای که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردیبهشت‌ماه، در تهران میان دو کشور به امضا رسید، صحبت کردند.
 
زارع پور همچنین امروز از مراکزی چون شرکت پست عمان، شرکت عمان تل و پارک دیتای این کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر