صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲

اعلام جزئیات سیزدهمین «نمایشگاه کار» دانشگاه شریف

«سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف» آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
کد خبر : 875354

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف که از یکشنبه ۲۱ آبان آغاز می‌شود و سه‌شنبه ۲۳ آبان به پایان می‌رسد، تعداد زیادی از کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان حضور خواهند داشت.

«استخدام در سازمان‌های معتبر»، «فرصت مکاتبات آنلاین با مدیران سازمان‌ها»، «برگزاری وبینار‌های آموزشی رایگان جهت حضور حرفه‌ای در بازار کار» و «آشنایی با انتظارات کارفرمایان و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار» از اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می‌آید.

کارجویان همواره در تلاش برای جذب شدن در شرکت‌ها و سازمان‌هایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. همچنین جذب نیرو‌های متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان صنایع و کسب و کار است. رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و کارجویان، باعث شد که دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۹۰ اقدام به برپایی نمایشگاه کار کند.



خط مشی نمایشگاه کار بر یک رویکرد چندوجهی استوار است که آن را به موثرترین و پر منفعت‌نرین شکل از فرآیند استخدام نیروی انسانی تبدیل می­‌کند. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آن‌ها استخدام کند و نمایشگاه کار براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می­‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر