صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

دیدگاه سپاهانی‌ها از بازی با آلمالیق/ ساکت: فاصله محل بازی و استقرار تیم مشکلی ایجاد نمی‌کند/ نیازمند: آماده پیروزی هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فاصله ۷۰ کیلومتر بین محل برگزاری و استقرار تیم تأثیری در روند حضور قدرتمند سپاهان نخواهد داشت.
کد خبر : 874610

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ساکت در خصوص شرایط تیم سپاهان برای بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فاصله بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بین محل برگزاری و استقرار تیم وجود دارد که تأثیری در روند حضور قدرتمند تیم سپاهان نخواهد داشت. امروز برنامه تمرین در ورزشگاه اصلی و فردا مسابقه خواهیم داشت، شرایط فنی، روحی و ذهنی بازیکنان خوب است؛ کادر فنی جلسات و ارزیابی‌های خوبی داشته و امیدواریم بازیکنان با موفقیت و سربلندی از این بازی خارج شوند و شادمانی را برای مردم اصفهان و هواداران سپاهان به ارمغان بیاورند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در هر بازی، هفته و مراحل بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود، فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های آلمالیق است که در خانه خودش با انگیزه مضاعف بازی می‌کند؛ نقطه قوتی است که سپاهان راحت‌تر می‌تواند تاکتیک‌های خود را اجرا کند و بازیکنان و کادر فنی درک کاملی دارند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند.

ساکت یادآور شد: تاکنون چیزی به عنوان رأی AFC اعلام نشده اما اقدامات اولیه از طرف باشگاه سپاهان از طرق مبادی حقوق انجام شده است، فدراسیون فوتبال با دستور آقای تاج همراهی‌ها و تأکیدات لازم را داشته است. مراحل پاسخگویی و مکاتبات در جریان است، در روزهای آینده بحث شنیدن صحبت‌ها برگزار می‌شود مسئولان حقوقی حضور پیدا کنند و مسائل را تفسیر کنند و ابعاد را در جلسه مطرح می‌کنیم. ورزشگاه نقش‌جهان پیش از این به تأیید مسئولان AFC رسیده و تاکنون مطلب جدیدی را دریافت نکرده‌ایم.

کاپیتان تیم سپاهان: برای صعود باید بازی را ببریم/ کار سختی در پیش داریم

محمد کریمی پیش از سومین دیدار آسیایی طلایی‌پوشان با اشاره به جایگاه سپاهان و آلمالیق در رده‌های سوم و جهارم جدول و نتایج خوب نماینده ازبکستان در لیگ کشورش گفت: تیم آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و ۲ باختی که داشته شاید برخی فکر کنند تیم خوبی نیست در حالی که ما آن‌ها را خوب آنالیز کردیم و بازیکنان خوبی دارد. بازی سختی داریم، زیرا آن‌ها تنها امیدشان در بازی برابر سپاهان است تا بتوانند امید کوچکی به صعود داشته باشند. همین امر کار ما را بسیار سخت می‌کند. ما نیز برای صعود باید این بازی را ببریم.

وی افزود: کمی جمع و جور کردن این موضوع سخت است، ولی بازیکنان، مدیریت و کادر فنی به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشته و تنها بر این بازی تمرکز کنند. شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. عصر هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب ۳ امتیاز آماده می‌شویم.

کریمی یادآور شد: شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی هست، اما هر شرایطی به وجود بیاید برایمان فرقی ندارد. از هواداران ممنونم که با شرایطی که برای تیم چه در لیگ چه اسیا پیش آمد، همچنان ما ر ا حمایت کردند و چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که قطعا انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر است. البته انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

نیازمند: بازی‌های سخت و حساسی داریم/ دست از حمایتمان برندارید

پیام نیازمند پیش از دیدار با نماینده ازبکستان گفت: شرایط خوبی فراهم است و بازیکنان کاملا آماده هستند تا بازی خوبی را با پیروزی سپری کنیم و با آمادگی صدردرصدی پا به زمین می‌گذاریم. شرایط روحی خوبی داریم. چند مصدوم داریم، اما نفرات جایگزین آماده هستند. با چند بازیکن آسیب‌دیده آمدیم، اما امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته آنالیزی که کادر در اختیارمان قرار دادند را بررسی کردیم و با شناخت به زمین می‌رویم. تیم خوبی هستند که فوتبال خوبی را بازی می‌کنند و ۲ بازی گذشته آن‌ها را نیز به خوبی بررسی کردیم. امیدوارم بتوانیم بهترین کیفیت را نشان داده و برنده بازی فردا باشیم. دعایمان کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و دست از حمایتمان برندارند، روزهای سخت و حساسی در پیش است و امیدوارم استارت را از بازی فردا به خوبی بزنیم.

دابو: حس خوبی در سپاهان دارم/ ما یک خانواده هستیم

برایان دابو پیش از دیدار با آلمالیق ازبکستان اظهار کرد: بازی مهمی برای ما است، زیرا دیدار قبل نتوانستیم بازی کنیم و دیدار اول نیز مساوی شد. با ذهنیت قوی برای این دیدار آماده هستیم و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

وی افزود: در هر باشگاه افرادی هستند که آنالیز می‌کنند و چیزی نیست که درباره تیم مقابلمان ندانیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و کاملا آماده هستیم. حس خوبی دارم و از اولین روزی که آمدم بازی‌ای را نباخته‌ایم. واضح است که لیگ قهرمانان یک مسابقات متفاوتی است و گروه متفاوتی داریم. همه تیم ما مثل یک خانواده هستیم و رهبریت را در تیم می‌توان دید. چیزی که در خانواده باید باشد، در این باشگاه می‌بینم و امیدوارم همیشه برقرار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر