صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برترین‌های جشنواره آموزش نانو معرفی می‌شوند

برترین‌های جشنواره آموزش نانو در بخش‌های مدرس برتر، نهاد برتر فعال در مسابقه ملی فناوری نانو، نهاد برتر در هفته نانو و تیم فناور برتر کمپ کارآفرینی معرفی و تجلیل می‌شوند.
کد خبر : 874601

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره نانواستارت‌آپ امروز با تقدیر از برگزیدگان دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، نهاد‌های ترویجی برتر، مدرسین برتر و تیم‌های فناور برتر کمپ کارآفرینی و اشتغال برنامه نانواستارت‌آپ به کار خود پایان می‌دهد.

بنیاد آموزش فناوری نانو با ماموریت اجرای فعالیت‌های ترویجی دانشجویی از مجموعه‌های گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

هدف این بنیاد رسالت ترویج دانشجویی فناوری نانو با ۵ برنامه مسابقه ملی فناوری نانو، شبکه نهاد‌های ترویجی فناوری نانو، شبکه مدرسان فناوری نانو، وبگاه آموزش فناوری نانو، برنامه نانواستارت‌آپ است.

بنیاد آموزش فناوری نانو به منظور حفظ و تقویت فعالیت‌ها و برنامه‌های ترویجی و آموزشی، در انتهای هر سال تحصیلی نفرات و گروه‌های برتر فعال در هر کدام از این برنامه‌ها را در قالب جشنواره بنیاد آموزش فناوری نانو معرفی و تقدیر می‌کند.

در این مراسم ۳۰ نفر از برگزیدگان دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو که شامل ۱۵ نفر در مقطع کارشناسی و ۱۵ نفر در مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌شوند، تقدیر می‌شوند.

این ۳۰ برگزیده شامل ۵ مدرس برتر، ۱۰ نهاد برتر فعال در مسابقه ملی فناوری نانو، ۱۰ نهاد برتر در هفته نانو و ۳ تیم فناور برتر کمپ کارآفرینی و اشتغال برنامه نانواستارت‌آپ (۱۰ نفر) می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر