صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سخنگوی فراجا اخبار تکمیلی قتل مهرجویی را اعلام کرد

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا جزئیات جدیدی از ماجرای قتل مرحوم مهرجویی و همسرش را اعلام کرد.
کد خبر : 874149

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سعید منتظرالمهدی درباره جزئیات ماجرای قتل مهرجویی گفت: در تعاقب شناسایی قاتل اصلی و همراهانش ، فرد دیگری که آلات قتاله، گوشی موبایل و مقداری از وسایل مرحومه وحیده محمدی فر را در دست داشت ساعاتی پیش دستگیر شد.

او در این افزود: در حال حاضر بازسازی صحنه جرم با حضور سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا ، سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در حال انجام و قاتلان صراحتاً به ارتکاب جنایت اعتراف نمودند.

سخنگوی فراجا اظهار کرد: با توجه به اینکه افراد دیگری به‌عنوان مظنون در این پرونده احتمالاً نقش داشته‌ باشند کماکان سیر مراحل تحقیقات پلیسی در حال انجام است و علت قتل بنا بر اظهار قاتلین تاکنون اختلافات شخصی و مالی بوده و پرونده مجرمین در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است هر چند گمانه‌زنی‌ها در خصوص اختلافات خانوادگی فعلاً رد شده است و درخواست داریم تا رسانه‌های دیداری و شنیداری از شائبه افکنی در مباحثی که نیاز به تخصص و ایقان دارد حتماً پرهیز نمایند.

او در پایان گفت: به همکاران تلاشگر و پر همت و همچنین کارآگاهان متخصص و حرفه‌ای پلیس آگاهی در فرماندهی انتظامی البرز و آگاهی فراجا خسته نباشید میگویم و همچنین مراتب تقدیر ، تشویق و تشکر فرمانده کل انتظامی کشور سردار رادان از تلاش شبانه‌روزی همکاران را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر