صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

رکابزنان دانشگاه آزاد فاتح مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری

رکابزنان دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمان مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده مردان در بخش استقامت و تایم تریل انفرادی شدند.
کد خبر : 873946

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر جاده مردان با حضور ۵۰ رکابزن از ۹ تیم به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران پیگیری شد. آنان مسیر ۱۱۰ کیلومتری «سرخرود» تا «نور» را به صورت رفت و برگشت رکاب زدند و در پایان این رقابت نفسگیر «علی لبیب» از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با شایستگی قهرمان شد. «سعید صفرزاده» از فولاد مبارکه سپاهان و «سعید چهرزاد» از گل‌گهر سیرجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش تایم تریل انفرادی، «بهنام آرین» و «آیدین علیاری» از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به ترتیب روی سکوهای نخست و دوم ایستادند و «حسین عسگری» از فولاد مبارکه سپاهان، جایگاه سوم را از آن خود کرد.

تبریک لشگری برای آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار پیامی آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی را به جامعه ورزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت. متن پیام لشگری به این شرح است: ورزش و تربیت بدنی، واژه هایی است به وسعت رشد و تربیت و کمال انسان؛ چنانکه امام سجاد (ع) می‌فرمایند «بدن تو بر تو حقی دارد. حق آن است که بدن را سالم، نیرومند و مقاوم در برابر شداید و سختی‌ها و در کمال نشاط نگه داری.»

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روان و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک روز و هفته، بلکه تمامی روزها و ساعت های زندگی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. بنابراین، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین نهاد آموزشی کشور، از قریب به ۴۰ سال پیش در ورزش همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و ملی اثرگذار بوده و با داشتن بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع فضای مناسب ورزشی در سراسر کشور و پرورش هزاران قهرمان و پهلوان، همچنان در عرصه فرهنگ و ورزش، خوش می درخشد. در این بین، مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، همواره تلاش کرده با فرصت سازی و بسترسازی فعالیت‌های مختلف فرهنگی ورزشی برای دانشجویان و قهرمانان، کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه و همچنین استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی، حضور درخشان در سطح نخست ورزش کشور و رقابت های بین المللی و همچنین یاری رساندن به ورزش ملی، ماموریت خود را در ترویج شور و نشاط فرهنگی ورزشی در جامعه دانشگاهی و ورزش کشور به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون دانشگاه آزاد اسلامی در تداوم تحقق رسالت مهم خود، هفته ورزش و تربیت بدنی را به جامعه ورزش کشور به ویژه دانشجویان ورزشکار، صمیمانه تبریک عرض می کنم و از درگاه پاک ایزد منان، سلامتی و بهترین ها را برای مردم خوب کشورمان مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر