صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اوجی اعلام‌کرد؛

اجرای ۲۰ همت پروژه عام‌المنفعه در وزارت نفت

وزیر نفت با اعلام آمادگی برای پرداخت هزینه لوله‌کشی داخل منازل خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در همه استان‌ها به عنوان مسئولیت اجتماعی این وزارتخانه گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان (همت) پروژه عام‌المنفعه در کل وزارت نفت وجود دارد که به کار ما برکت می‌دهد.
کد خبر : 873479

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد اوجی امروز در مراسم امضای تفاهمنامه طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور با اشاره به سنگین بودن هزینه لوله‌کشی برای بسیار از افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی، افزود: لوله‌کشی داخل منازل این افراد توسط شرکت ملی گاز و در قالب مسوولیت‌های اجتماعی انجام شد.

وی گفت: توسعه گازرسانی در این مناطق انجام شده بود، اما این افراد به دلیل نداشتن امکان پرداخت هزینه لوله‌کشی داخل منزل، از این نعمت محروم بودند و نصب علمک گاز برای آن‌ها ممکن نبود.

اوجی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۲ ماه بعد از گاز رسانی به هر منطقه، سوخت مایع آنجا قطع می‌شود، این مسئاله به‌ویژه در مناطق سردسیر (از جمله کهگیلویه و بویراحمد) به یک معضل تبدیل شده بود.

بنابر تفاهم‌نامه طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور، ۲۰ میلیارد تومان بسته‌های آموزشی بین دانش‌آموزان این مناطق توزیع می‌شود.

این تفاهم‌نامه بین شرکت ملی نفت ایران، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر