صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هشتمین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان‌ مطرح شد؛

کمک ١۶٠ میلیارد تومانی خیران به بیمارستان‌ها در دوره کرونا

قائم مقام مجمع خیرین سلامت گفت: خیران در دوران کرونا ١۶٠ میلیارد تومان در همان ماه‌های اول بدون بروکراسی‌های اداری به بیمارستان‌های کشور کمک کردند.
کد خبر : 872691

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد طباطبایی پیشینه در کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و تقدیر از خیران سلامت اظهار کرد: به‌عنوان بازوی حوزه سلامت از ١۴سال پیش به‌فرمان مقام معظم رهبری تشکیل و مقرر شد از توان مردمی برای پیشبرد اهداف سلامت استفاده شود.

وی افزود: خیران در دوران کرونا ١۶٠ میلیارد تومان در همان ماه‌های اول بدون بروکراسی‌های اداری به بیمارستان‌های کشور کمک کردند. سال ١۴٠٠ نیز در حدود ٢ هزار میلیارد و ١۴٠١ حدود ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان از کمک‌های خیران بهره‌مند شدیم.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت، این مجمع را دارای ظرفیت بسیار خواند و تصریح کرد: در صورت توجیه مناسب خیران و هدایت مناسب آن‌ها می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد در این راستا برنامه‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا خیرین نتایج و حاصل فعالیت‌های خود را ببینند.

وی افزود: از ظرفیت خیران برای پیشگیری و توسعه مباحث بهداشتی استفاده کنید. ازاین‌رو بسیاری از همراه سرا‌ها و اقامتگاه‌های پزشکان در این حوزه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر