صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توضیح مدیرعامل شرکت ملی پست درباره افزایش تعرفه‌های پستی

محمود لیائی مدیر عامل شرکت ملی پست در گفت‌وگوی اختصاصی با آنا به تشریح علت افزایش تعرفه‌های پستی پرداخت.
کد خبر : 872156

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، از اوایل امسال تعرفه خدمات پستی درحالی افزایش یافت که اطلاع‌رسانی مشخصی در این خصوص صورت نگرفت و حتی متن مصوبه تغییر تعرفه‌های پستی توسط سایت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات که وظیفه تعیین تعرفه را دارد، اعلام نشد. طبیعتاً هر سرویس و خدماتی در بازه‌های زمانی دستخوش تغییر قیمت می‌شود؛ اما سکوت شرکت پست درباره علت‌های این افزایش تعرفه، باعث عدم همراهی مردم با این اقدام شده بود. 

تاکنون علت این افزایش قیمت از سوی مدیران و مسئولان شرکت ملی پست بی‌پاسخ مانده بود تا اینکه محمود لیائی در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا به تشریح علت افزایش تعرفه‌های پستی پرداخت و گفت: با توجه به افزایش تورم هرساله ما نیز افزایش هزینه‌ها را داریم. ازآنجا که شرکت پست، شرکتی درآمد هزینه‌ای است، قاعدتاً باید بتوانیم هزینه‌ها را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: این افزایش تعرفه با طی روال قانونی و از سمت سازمان تنظیم مقررات رادیویی صورت گرفته و مکلف به رعایت کردن آن هستیم و وظیفه اطلاع‌رسانی این افزایش نرخ را نداریم و اکنون تعرفه‌ها در سامانه‌های قانونی ثبت‌شده و برای همگان در دسترس است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر