ابزارهای کلیدی و کاربردی تحلیل رقبای بینالمللی معرفی میشوند
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اتخاذ استراتژیهای هوشمندانه برای رقابت شرکتها در سطح بینالمللی، امری است که اهمیت آن بر هیچیک از فعالان فضای تجارت جهانی پوشیده نیست. بیشک یکی از مهمترین دادههای ورودی هر کسبوکار برای طراحی چنین استراتژیهایی، تحلیل بازیگران کلیدی و رقبای آن شرکت در بازارهای هدف صادراتی است.
برای این منظور، دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی که بتوان از آنها اطلاعات مختلف مرتبط با چگونگی تجارت و فعالیتهای مرتبط با توسعه بازار رقبا را استخراج کرد، اولویتی دوچندان دارد. به خصوص که در حوزه فناوریهای نوین، به دلیل سابقه محدود و کم بودن اطلاعات در دسترس مرتبط با بازار، اغلب با پیچیدگیهای زیادی در تحلیل عملکرد رقبا مواجه هستیم.
در این راستا، ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو، کارگاهی در راستای معرفی ابزارهای کلیدی و کاربردی تحلیل رقبای بین المللی برگزار می کند.
این کارگاه تلاش می کند تا با پرداختن به این موضوع و تمرکز بر نیازها و تجارب شرکتهای حوزه هاردتک، سرنخها و ابزارهای کاربردی تحلیل رقبا را به شرکتکنندگان معرفی کند.
انتهای پیام/