صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار رادان: پلیس در برابر امنیت‌شکنان مقتدر است

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پلیس هوشمند در ساختار جمهوری اسلامی باشیم، گفت: پلیس در برابر مردم خاضع و خاشع و برابر گردن‌کشان و امنیت‌شکنان مقتدر است.
کد خبر : 871783

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم صبحگاهی هفته انتظامی صبح امروز شنبه ۱۵ مهر با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در سخنرانی خود در این مراسم صبحگاهی، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ربیع‌الاول و هفته انتظامی گفت: از همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی شما عزیزان تشکر می‌کنم که نتیجه این تلاش‌ها هدیه امنیت به مردم شریف ایران شد. بی‌شک و بی‌تردید اقدامات شما در طول شبانه‌روز در همه ماموریت‌ها، ماحصل مهمی دارد که همان آرامش و آسایش و امنیت برای مردم است. 

فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از خانواده بزرگ انتظامی گفت: مجاهدین فی سبیل‌الله که در بخش‌های مختلف انتظامی حضور دارند کارهای بزرگی انجام می‌دهند. همچون حوزه پلیس زن که چون مردان در تک تک ماموریت های انتظامی نقش و سهمی برجسته دارند. نیروی انتظامی ایران می‌تواند ادعا کند تلاش می‌کند تا پلیس هوشمند در ساختار جمهوری اسلامی باشد. پلیسی که می‌تواند در برابر مردم خاضع است و خاشع و در برابر گردن‌کشان و امنیت‌شکنان مقتدر است. امروز همه اقدامات شما به سمت اقتداری توام با مهربانی پیش می‌رود. اقتداری که منشا آن قانون است و لرزه به اندام قانون‌ستیزان می‌اندازد.

وی افزود: برخورد قاطع با اراذل و اوباش، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با قانون‌شکنان اقتصادی و اشرار مرزی نشانگر اقتدار شماست. 

سردار رادان بیان کرد: امسال به معنی واقعی بایستی در جهت شعار «شهروند قانونمدار و پلیس خدمتگزار» حرکت کنیم. شهروند قانون مدار به منزله یک بُعد از اقتدار ملی است، شهروندی که تکلیف شهروندی خود را به بروز می‌رساند و در مقابل پلیس خدمتگزار حقوق شهروندی را به آن شهروند تقدیم می‌کند. بال قانونمداری و خدمتگزاری می‌تواند انتظام ملی را در سراسر کشور ظهور و بروز دهد و از این مسیر است که امنیت فراگیر در کل کشور شکل می‌گیرد. امروز تک تک شما، فرماندهان شما و کسانی که لباس پلیس پوشیدند، خدمتگزاران مردم هستند و من با افتخار سر تعظیم در برابر شما فرو می‌آورم و دست تک تک شما را می‌بوسم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این شما هستید که به مجموعه انتظامی اقتدار بخشیدید و شما هستید که مایه مباهات هستید. ما امروز پلیسی هستیم که در امنیت و انتظام داخلی، از ارکان مهم امنیت داخلی و اثرگذار در امنیت ملی هستیم. در جبهه مقاومت نقش آفرینی داریم و این باعث می‌شود به وجود شما افتخار کنیم. اینکه ما بتوانیم خدمتگزاران مردم باشیم، شرف والایی است و به دلیل این مرتبه از خداوند تشکر می‌کنم. 

بعد از این سخنان یگان‌های حاضر در میدان در مقابل فرماندهان انتظامی به نوبت رژه رفتند.

در ابتدای مراسم سردار رادان پس از بازدید از میدان، از خانواده شهید علیمحمدی از شهدای مفقودالاثر هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد. سپس نوبت به تقدیر از جانباز ۸۰ درصد رسید. پس از ایشان سردار رادان لوحی را به یادگار به محمد رضایی جانباز آزاده با سابقه ۱۰ سال اسارت تقدیم و از وی تجلیل کرد. جلال احمدوند، رزمنده مدافع حرم نیز از افرادی بود که در این رویداد از او تجلیل شد. از سروان غفور حسن‌زاده نیز به عنوان پایور نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر