صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۱ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

چرا فدراسیون فوتبال از سپاهان حمایت نمی‌کند؟

الاتحاد عربستان ورزشگاه محل برگزاری مسابقه با سپاهان ایران را ترک کرد، اما مورد حمایت فدراسیون فوتبال کشورش قرار گرفت.
کد خبر : 871243

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازیکنان سپاهان کاملاً آماده مسابقه بودند، اما عربستانی‌ها رقابت ورزشی را تبدیل به حرکتی سیاسی کردند و جالب اینکه حالا فدراسیون فوتبال عربستان کاملاً پشت آن‌ها ایستاده و از الاتحاد حمایت می‌کند. در این میان هیچ حمایتی از سوی فدراسیون فوتبال ایران از سپاهان دیده نشده و انگار دوستان هنوز مشغول بررسی ماجرا هستند تا موضع‌گیری کنند!

بازیکنان سپاهان هیچ گناهی نداشتند و کاملاً آماده مسابقه بودند حالا بگذریم از این مسئله که ناظر بازی روز قبل از مسابقه همه چیز را تایید کرد، اما به طرز عجیب و پنهانی به نماینده عربستان گفته بود ورزشگاه ترک کنید!

حداقل کاری که در این قبیل موارد فدراسیون فوتبال می‌تواند انجام بدهد، حمایت از نماینده کشورمان است البته مسئولان فدراسیون فوتبال نفوذ چندانی هم در کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارند، اما سپاهان به عنوان یک باشگاه ورزشی در زمین مسابقه حاضر شد و این حریف بود که محل برگزاری دیدار را ترک کرد.

امروز فدراسیون فوتبال عربستان حمایت قاطع و صریح خود از نماینده کشورش را اعلام کرد، ولی ما شاهد سکوت فدراسیون فوتبال در مورد ماجرای دوشنبه شب هستیم.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که در سیطره عربستان هستند، نباید فوتبال را سیاسی کنند، اما می‌بینیم که سران باشگاه الاتحاد عربستان صراحتاً گفتند ما با هماهنگی ناظر مسابقه از ورزشگاه نقش جهان خارج شدیم و این یعنی یک خطر بزرگ برای سپاهان ایران. به همه این‌ها سکوت فدراسیون فوتبال ایران را هم اضافه کنید که البته هنوز کسی دلیل آن را نمی‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر