صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

رئیس‌جمهور اعضای اقتصادی دولت را ملزم به حمایت مالی از تولیدکنندگان کرد

رئیس‌جمهور رشد تولید را مهم‌ترین برنامه دولت عنوان کرد و با اشاره به اهمیت مسئله تأمین مالی آن پیشنهاد کرد، برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی این برنامه مهم، جلسه‌ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شود.
کد خبر : 870960

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت پیشنهاد کرد برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی رشد تولید در کشور، جلسه‌ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شود.

رئیسی در جلسه عصر امروز هیئت دولت با اشاره به مدیریت خوب وزارت نیرو برای رقم زدن تابستانی بدون خاموشی برای مردم، تصریح کرد: با به ثمر رسیدن اقداماتی که با همکاری صنایع در حال انجام است، در آینده نزدیک تولید و توزیع برق به سطحی خواهد رسید که نه تولید دچار وقفه شود و نه در مصارف خانگی با کمبود برق مواجه باشیم.

رئیس‌جمهور رشد تولید را مهم‌ترین برنامه دولت عنوان کرد و با اشاره به اهمیت مسئله تأمین مالی آن پیشنهاد کرد، برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی این برنامه مهم، جلسه‌ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و همه امکانات و ظرفیت‌های مالی موجود در کشور به دقت مرور شده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان احصا و ارائه شود.

تأکید بر تبیین خدمات و اقدامات دولت برای مردم و نخبگان در قالب‌های مختلف رسانه‌ای، تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای مهار نرخ تورم و تأکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای کاهشی شدن آن، ضرورت مقابله با بوروکراسی اداری و کنُدی خدمت‌رسانی به واحدهای تولیدی در ادارات، توجه ویژه به مسئله بازنشستگی در دستگاه‌های اجرایی و رفع نگرانی‌های جامعه در خصوص تولید و تأمین داروهای موردنیاز از دیگر محورهای مهم سخنان رئیس‌جمهور در این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر