صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی مجاز

در زمان خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌ ها،شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی برای محصول های خود ضمانت نامه ارائه می‌کنند.
کد خبر : 870803

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در زمان خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌ ها،شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی برای محصول های خود ضمانت نامه ارائه می‌کنند. ضمانت نامه ها یک سری برگه‌های تعهدی محسوب می شوند که ضمانت می‌دهند، در مواقع به مشکل خوردن محصولات خریداری شده، برند تولیدکننده محصول آن وسیله تعمیرکار یا تکنسین تعمیرلوازم خانگی بفرستد یا حتی در صورت احتیاج محصول خراب شده را تعویض نماید.

در بین شرکت های که ضمانت نامه ارائه می دهند، تعدادی هم وجود دارند که به علت وجود تحریم‌های اعمال شده بر روی کشورمان امکان ارائه دادن گارانتی را ندارند.وبسایت‌های گارانتی‌ کننده جهانی در اکثر موارد فیلتر شده اند و جهت وارد نمودن قطعه های تعمیری هم راه پستی به ایران موجود نمی باشد. علاوه بر این موارد نیز ، روش پرداخت ساده، راحت و با اطمینانی برای پرداخت به خارج از کشور وجود ندارد و کشور‌های اروپایی نیز برای محصول هایی که در ایران فروخته می شود هم تکنسین تعمیرات لوازم خانگی نمی‌فرستند. همه ی این موارد اهمیت وجود یک مرکز تعمیر لوازم خانگی معتبر و با سابقه مانند تعمیرگاه مجاز را به خوبی نشان می‌دهد.

از سمتی هم ضمانت نامه ‌هایی که به مشتریان داده می شود، دارای محدودیت زمانی می باشد و به طور مثال بعد از گذشت دو سال تمام می شوند. به همین علت لوازم خانگی خریداری شده شما در هر صورت به تعمیر احتیاج پیدا خواهند کرد. جهت انجام تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج دیگر احتیاج نیست ،که درپی سرویس کاران سنتی باشید که با دریافت کردن هزینه های بسیار بالا و غیر منطقی، باز هم تعمیر وسایل را به شکل عمری و دائمی انجام نمی‌دهند. می توانید به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی اعتماد کنید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج

لطفا تعمیر لوازمی مانند تعمیر لباسشویی ، تعمیر اجاق گاز و از این دست موارد را به هر تعمیرکار کم تجربه، کارآموز یا تعمیرکار بی تجربه‌ای نسپارید. شرکت های مختلف که در این زمینه در حال فعالیت هستند، هر یک شیوه ها و روشهای مختلفی را برای تعمیر دارند و اصولا باید این جور باشد که کسی که خود را یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی می‌نامد، می بایستی توانایی این را داشته باشد که هر برندی را به شکل درست و صحیح تعمیر بکند. در اغلب موارد کسانی که در مناطق حومه شهر و یا شهرستان های تهران و کرج سکونت دارند، به سختی می‌توانند به یک تکنسین مجرب دسترسی پیدا بکنند؛ اما با وجود تعمیرگاه معتبری مانند تعمیرگاه مجاز مشکلی برای تعمیرات لوازم خانگی مهم و حساس خود مانند:

تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی و تعمیر لباسشویی بوش و تعمیر لباسشویی دوو و دیگر برندهای ایرانی و خارجی نخواهید داشت.

شما می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت تعمیرگاه مجاز و یا شماره تلفن های۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در ارتباط باشید و سفارش های تعمیرات لوازم خانگی خود را برای تمامی مناطق شهرهای تهران و کرج را ثبت کنید.

نمایندگی مجاز تعمیرات قطعه ریز در تهران و کرج

از دیگر مزایای مجموعه تعمیرگاه مجاز این است که تعمیرات لوازم قطعه ریز مانند جاروبرقی، اتو، پنکه، سشوار، اسپیکر، خردکن، مخلوط کن، همزن و دیگر لوازم قطعه ریز را در تعمیرگاه خود انجام می دهد، شما می توانید برای تعمیر این لوازم به دفتر مرکزی تعمیرگاه مجاز واقع شده در تهران، نارمک، 46 متری شرقی (ثانی)بین خیابان مهر و مدائن، بازار موبایل شرق،قسمت اداری پلاک 77 واحد 6 مراجعه نمایید.

تعمیر اجاق گاز در تهران و کرج

اجاق گاز های با کیفیت و برند، همانند اجاق گاز های برند لوفرا و آاگ و دیگر برندهای خارجی قیمت بالایی دارند.

البته امروزه به دلیل تورم بسیار بالای لوازم خانگی، اجاق گاز های ایرانی نیز قیمت نسبتا بالایی دارند، در نتیجه مصرف کنندگان در زمان خرابی اجاق گاز و یا دچار مشکل شدن آن ترجیح می دهند، که به علت مقرون به صرفه بودن و هزینه بسیار بالای اجاق گاز نو به جای خرید مجدد، اجاق گاز خود را تعمیر کنند، یکی از مراکز معتبر که سالیان زیادی است در زمینه تعمیر اجاق گاز فعالیت می کند، و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند، مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی می باشد، این مجموعه با استفاده از تکنسین های مجرب و ارائه ضمانت نامه یک ماهه تعمیرات ، گزینه بسیار مناسبی برای شما جهت سفارش تعمیرات اجاق گاز می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده و یا فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت مجموعه تعمیرگاه مجاز به آدرس tamirgahmojaz.com سفارش تعمیر اجاق گاز خود را ثبت کنید.

برای تعمیر لباسشویی در تهران و کرج به کجا مراجعه کنیم؟

دستگاه های ماشین لباسشویی‌ ای که در این سالیان اخیر وارد بازار شده اند، برای رخ دادن هر مشکل یک کدخطا نشان می‌دهند. این کد‌های خطا نشان‌دهنده این است، که کدام قسمت از ماشین لباسشویی دچار مشکل شده و احتیاج به انجام چه نوع تعمیراتی دارد. دفترچه‌های راهنمایی که در زمان نصب کردن دستگاه لباسشویی به همراه این دستگاه ارائه می‌شوند، در اکثر موارد این کدها را به صورت کامل توضیح داده اند، اما شاید بتوان گفت که بزرگترین عیب این دفترچه‌ها این می باشد که شیوه تعمیر کدها را توضیح نمی‌دهند.

در این زمان است که شما نیاز به یک تکنسین تعمیر لباسشویی برای تعمیر لباسشویی در تهران و کرج دارید، شما می توانید برای ارتباط با تکنسین های مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات لباسشویی در برندهای مختلف اعم از: تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ و دیگر برندها با تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید.

در ادامه این مطلب از تعمیرگاه مجاز، چند نوع از این ارورها را بررسی خواهیم کرد:

۱ – اگر که برق ورودی به لباسشویی شما دارای خرابی باشد و یا به مشکل دچار شده باشد یا برای مثال سیم‌ها و محافظ‌ آن به شکل صحیح کار نکنند، ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد.

۲- لوله‌های واردکننده آب امکان دارد که در بعضی از مواقع دچار خرابی‌ بشوند و موجب ‌شوند که ماشین لباسشویی نتواند آبگیری کند.

۳-موتور ماشین لباسشویی وظیفه چرخش مخزن را بر عهده دارد و اگر زمانی مشاهده کردید که این مخزن نمی‌چرخد، احتمال این وجود دارد که در آن سوختگی به وجود آمده باشد یا دچار قطعی شده باشد.

تعمیر لباسشویی دوو یکی از خدمات نمایندگی مجاز لباسشویی

دستگاه ماشین لباسشویی می بایستی هر 6 تا 8 ماه یکبار سرویس بشود و قطعات و خود دستگاه جرم گیری بشوند ، رعایت نکردن این نکته علت اصلی خراب شدن و ایجاد مشکلات در ماشین لباسشویی می باشند ، هنگامی که با یکی از نشانه های زیر در ماشین لباسشویی مواجه شدید، باید نسبت به انجام تعمیر لباسشویی دوو اقدامات مورد نیاز را انجام بدهید .

  • تمیز نشدن البسه پس از عملیات شستشو
  • حس کردن بوی بد و تعفن از دستگاه ماشین لباسشویی
  • ایجاد سر و صدا بسیار زیاد و لرزش لباسشویی در زمان انجام کار
  • خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در زمان انجام کار
  • جمع شدن آب و تخلیه نکردن ماشین لباسشویی
  • ظاهر شدن ارور برروی پنل نمایشگر ماشین لباسشویی

مورد های عنوان شده و دیگر مشکلات امکان دارد که در هر زمانی برای ماشین لباسشویی شما بوجود بیایند، برای برطرف کردن این مشکلات می توانید با تعمیرگاه مجاز از طریق شماره تلفن های درج شده و یا فرم درخواست تعمیر موجود در سایت تماس بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر