صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۴ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
در پاسخ به آنا صورت گرفت؛

توضیحات وزیر ارشاد درباره عدم دسترسی برخی خبرنگاران به اینترنت خبرنگاری / تغییر ساختار وزارت ارشاد در راه است

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: اینترنت خبرنگاران برای همه کسانی که درخواست داشته‌اند به مبادی ذی‌ربط منتقل شده است.
کد خبر : 870076

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت، در رابطه با اینترنت خبرنگاری اظهار کرد: موضوع اینترنت خبرنگاران برای همه کسانی که درخواست داشته‌اند به مبادی ذی‌ربط منتقل شده و گزارشی که اداره کل مطبوعات داخلی و معاونت مطبوعاتی داده‌اند، غیر از این است.

وی افزود: اگر دوستان نکاتی در این زمینه دارند حتماً جمع‌بندی کنند، به مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد منتقل کنید و ما آن را برطرف خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به برگزاری کنسرت در استان‌ها گفت: در هیچ استانی برای برگزاری کنسرت مشکلی نداریم.

اسماعیلی ادامه داد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام برخی تغییرات ساختاری و بازنگری در اقدامات رسانه‌ای مطالبه‌ای وجود داشت که روزهای آینده ابلاغ می‌شود و تغییر مأموریت برخی مراکز ما صورت خواهد گرفت. 

وی اظهار کرد: برخی از این تغییرات نیازمند قانون است و تغییر نام وزارتخانه باید در مجلس به تصویب برسد؛ البته مسئله اول ما تغییر اسم نیست و مهم کارکرد وزارتخانه است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هنوز چیزی قطعی نیست و از اصحاب فرهنگ و رسانه دعوت می‌کنیم تا نظرات خود را در این‌باره به ما اعلام کنند، بیان کرد: امیدواریم این وزارتخانه با این تغییرات، مأموریت اصلی خود در پاسداشت فرهنگ و هنر کشور را به‌خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر