صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

کاهش ۳۰درصدی درخواست‌های مردمی با موضوع نظافت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تجمیع قراردادهای این سازمان با پیمانکاران جمع‌آوری پسماند و تحول در این بخش با تغییر قراردادها خبر داد.
کد خبر : 870074

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه قراردادهای سازمان پسماند تجمیع شده است، گفت: قراردادها را از پهنه ناحیه به منطقه رساندیم و امیدواریم تا پایان مهرماه چاپ آگهی انجام دهیم و قراردادها را با شرایط جدید و با فهرست بهای سازمان برنامه دنبال کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه تحولات زیرساختی در جمع‌آوری پسماند، با تغییر شرایط قراردادها ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر برای بررسی وضع موجود به سامانه‌های کنترلی شهرداری تهران مراجعه کنیم، می‌بینیم که در دهه سوم شهریورماه پیام‌ها و درخواست‌های مردمی با موضوع نظافت نسبت به دهه دوم ۳۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲ هزار پیام به هشت هزار پیام رسیده و خوشبختانه روند رو به بهبودی است.

محمدی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین شاخص‌های عملکردی ما به قراردادها برمی‌گردد، تصریح کرد: با این تغییرات، وضعیت بسیار مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه جمع‌آوری مخازن پسماند در دستور کار نیست، یادآور شد: تغییر شکل مخازن در گام‌های بعدی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر