صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

نرخ بلیت کنسرت‌ها صعودی شد

بازار کنسرت‌های موسیقی پاپ این روزها در حالی آغاز شده که مراجعه‌کنندگان با نرخ‌های بالای بلیت در سالن‌های لاکچری تهران و دیگر شهرها روبه رو شده‌اند!
کد خبر : 869934

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با پایان یافتن ماه‌های محرم و صفر و تعطیلی کنسرت‌های موسیقی پاپ، حال شاهد این هستیم که برخی از هنرمندان پاپ‌خوان‌ها و ارکستر‌ها فعالیت‌شان را در سالن‌های کنسرت تهران و شهرستان‌ها آغاز کرده‌اند. برخی ازاین هنرمندان دراین ایام مشغول به اجرا‌هایی در خارج از کشور بودند.

حال شاهد آغاز کنسرت گروه موسیقی «راد‌ها» ششم و هفتم مهر ماه در تالار رودکی با بهای ۲۲۰ و ۲۶۰ هزار تومان هستیم. ارکستر سمفونیک تهران که دو مرتبه خود را احیا کرده در چند سانس پنجم، ششم و سیزدهم مهر ماه در تالار وحدت اجرایش را برگزار می‌کند.

کنسرت گروه «دلشدگان» در تویسرکان نیز سیزده و چهارده مهر ماه در سالن فردوسی این شهر، کنسرت گروه شهپر، دهم مهر ماه با بهای ۱۰۰ تا ۳۲۰ هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران و کنسرت گروه هارمونی یازدهم مهر ماه در تالار شمس ارومیه برپا می‌شود.

اما از هنرمندان موسیقی پاپ شاهد فعال شدن ناصر زینلی برای اجرا در سیزدهم مهر ماه در سالنس اسپیناس پالاس و در دو سانس هستیم. نکته جالب این کنسرت بهای بلیت‌های اسپیناس پالاس است که از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان صندلی‌ها قیمت گذاری شده و یک رقم شوکه کننده برای بازار خرید بلیت محسوب می‌شود.

علاوه بر زینلی، بهنام بانی نیز ششم مهر ماه در سالن مریم هال کیش با بهای ۵۰۰ هزار تومان به بالا و حامیم در اریکه آمل با بهای ۵۰۰ هزار تومان، محمد علیزاده هفتم مهر ماه با بهای ۴۰۰ هزار تومان در شهر مراغه، رضا صادقی نهم مهر ماه در خاوران تبریز با بلیت ۴۰۰ هزار تومانی روی استیج می‌روند.

حال باید دید سایر سالن‌های کنسرت تهران و هنرمندان برای اجرا در سالن‌های برج میلاد، نمایشگاه بین المللی و سالن وزارت کشور که هنوز درب‌هایش به روی تماشاگران موسیقی بسته است، چه قیمت گذاری برای کنسرت‌ها خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر