صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۹ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

واکنش رئیس دیوان عالی کشور به اظهارات توکلی در مورد حقوق اعضای هیئت مولدسازی

رئیس دیوان عالی کشور گفت: صحبت باید مبتنی بر اصول و منطقی قابل دفاع باشد. در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می‌پذیرند؛ اما بی‌مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.
کد خبر : 869033

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات احمد توکلی درباره دستمزد اعضای هیات مولدسازی گفت: گفته آقایان باید براساس یک منطق باشد، متاسفانه صحبت‌های گفته شده در هیچ آیین نامه و نه در عمل صحت ندارد.

وی اظهار کرد: انتظار ما از آقایان این است که حرفی که می‌زنند، بر اساس و مبنای یک منطق باشد و آن چه که گفته شده هیچ مبنای قابل قبولی ندارد.

وی افزود: نه در آیین نامه چنین چیزی هست و نه در عمل، من البته گله مندم از ایشان که صحبتی که می‌کنند باید توجه داشته باشند ضمن این که ما همه طرفدار شفاف سازی هستیم و به هر کیفیت و نحوی باشد جلوی ویژه خواری‌ها و فساد باید گرفته شود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در عین حال صحبت باید مبتنی بر یک اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد. در عین حال باب نقد همیشه باز هست و اگر کسی نقدی دارد همه می‌پذیرند، اما بی مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر