صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

حضور کارخانه نوآوری آمپر در تور فناورانه نمایشگاه ایران پلاست

کارخانه نوآوری آمپر در تور فناورانه نمایشگاه ایران پلاست حضور یافت.
کد خبر : 868862

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هدف از برگزاری این تور، تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران، آشنایی نخبگان دانشگاهی و فناوران، با صنایع فعال و برتر کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و حوزه‌های وابسته و همچنین استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان و دانشجویان در زمینه رفع نیاز‌ها و چالش‌های فناورانه موجود در این صنعت است.

از محور‌های اصلی این رویداد می‌توان به نشست و گفت‌وگو بین نخبگان دانشگاهی، فعالان صنعت و مسئولین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه صنعت پلاستیک و پتروشیمی، بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) اشاره کرد.

نجمه میررضایی، مدیر شتاب‌دهنده آمپر لایف به نمایندگی از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر سخنران این تور فناورانه بود.

میررضایی ضمن معرفی کارخانه نوآوری آمپر و ایجاد به محیطی برای رشد، توسعه علوم و فناوری‌های جدید و بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو، بخش‌های مختلف این کارخانه نوآوری را معرفی کرد.

همچنین در ادامه به معرفی ترند‌های صنعت پلیمر و حوزه‌های فعالیت شتاب‌دهنده آمپر لایف پرداخت. در انتها نیز به نقش کارخانه نوآوری آمپر به‌عنوان نهادی در راستای ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه و همچنین مرکزی در مسیر شناسایی و جذب نیروی انسانی نخبه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مادر در تهران و استان‌ها اشاره کرد.

شایسته یادآوری است کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، ای‌تی و اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی به‌عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر