صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت مصوب شد؛

راه‌اندازی دفتر مشاوره پیش از ازدواج در دانشگاه علوم توانبخشی

کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، راه‌اندازی دفتر مشاوره پیش از ازدواج در مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه را تصویب کرد.
کد خبر : 868283

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و سایر اعضا برگزار شد.

بابک فرزین نیا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست گفت: مسئله حفظ جمعیت جوان یک مسئله مهم جهانی است در این راستا در سطح دانشگاه می‌توان سیاستگذاری‌هایی در جهت تولید محتوا‌های فرهنگی و علمی برای این مهم داشت و دانشجویان و همکاران را به موضوعات ترویج ازدواج و فرزند آوری ترغیب کرد.

در ادامه جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی موضوعات متعددی را مصوب کرد.

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در مهرماه و ایجاد دبیرخانه و تشکیل جلسه اجرایی در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و برگزاری همایش مبانی انتخاب همسر و ازدواج موفق در آبان ماه با محوریت اداره فرهنگی دانشگاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

راه اندازی دفتر مشاوره پیش از ازدواج در مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، برگزاری گفت‌وگوی آزاد با موضوع ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوع جوانی جمعیت و ازدواج در خوابگاه‌های دانشجویی با محوریت مرکز مشاوره از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی موضوعات شناسایی کانون‌های تجمعی در دانشگاه و انجام تبلیغات مرتبط و موثر در حوزه جوانی جمعیت توسط روابط عمومی، تهیه پادکست‌های مرتبط با موضوع جوانی جمعیت و ازدواج توسط رسانه معاونت دانشجویی و برگزاری جلسات کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت به صورت فصلی را مصوب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر