صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
در دیدار تیم فوتسال دانشگاه‌آزاد اسلامی مطرح شد؛

اهدای جایزه ویژه به اعضای تیم فوتسال دانشگاه‌ آزاد اسلامی/ رعایت صبر و اخلاق در مسابقات

اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه‌آزاد اسلامی و دکتر احسانی معاون مالی واداری دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.
کد خبر : 86717

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی، شمس مدیر فنی تیم فوتسال دانشگاه‌ آزاد اسلامی در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این تیم گفت: پس از تحولات صورت گرفته در تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم در صدر جدول قرار گیریم. در حال حاضر تیم فوتسال دانشگاه‌آزاداسلامی با دو امتیاز بیشتر از رغیب خود دارای امتیاز 10 است.


مدیرفنی تیم فوتسال دانشگاه‌آزاد اسلامی افزود: همچنین تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی توانست در دومین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا در آلماتی قزاقستان مقام اول را کسب کند.


وی با بیان اینکه 80 درصد اعضای تیم را دانشجویان تشکیل می دهند، گفت: همچنین در نظر داریم تا سال آینده تعداد دانشجویان اعضای تیم را افزایش دهیم.


احسانی: پس از پیروزی در مسابقات لیگ دسته یک کشور به اعضای تیم فوتسال دانشگاه‌آزاد اسلامی جایزه ویژه اهدا می شود


در ادامه این جلسه دکتر احسانی معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی از حضور در جمع ورزشکاران ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور بزرگانی همچون شمس، دکتر دادگان و پهلوان در مجموعه ورزشی دانشگاه‌آزاد اسلامی شانس بسیار بزرگی است.


احسانی افزود: حضور این بزرگان و ورزشکاران حرفه ای در تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی موجب امیدواری برای پیروزی در مسابقات لیگ دسته یک کشور می شود.


معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همواره توجه ویژه ای به ورزشکاران داشته است، گفت: همچنین در صورت پیروزی در مسابقات روزجمعه جایزه ویژه ای به اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی اهدا خواهد شد.


دادگان: لازمه ورزش رعایت اخلاق و ادب است


دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه‌ آزاد اسلامی ضمن تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)، گفت: از اینکه تیم های دانشگاه‌ آزاد اسلامی به موفقیت های بسیاری دست یافته اند، بسیار خرسند هستیم.


معاون ورزش دانشگاه‌ آزاد اسلامی افزود: تیم های ورزشی دانشگاه‌ازاد اسلامی که نام دانشگاه را به همراه دارند باید الگوی اخلاق و ادب باشند و نه تنها از لحاظ فنی بلکه در جنبه های اخلاق و ادب نیز باید بدرخشند.


وی در پایان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تیم های ورزشی دانشگاه‌آزاد اسلامی، گفت: تاکنون 12 تیم دانشگاه‌آزاداسلامی دارای مقام اول هستند و دانشگاه‌آزاد اسلامی توانسته 7 سهمیه آسیا را کسب کند، که امیدواریم با پیروزی تیم فوتسال در مسابقات لیگ تیم های برتر دانشگاه ازاد اسلامی به 13 تیم برسد.


پهلوان: هدف تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی پیروزی است


در پایان این جلسه محمدرضا پهلوان مدیر کل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از تلاش تیم فوتسال این دانشگاه گفت: اعضای تیم فوتسال دانشگاه‌آزاد اسلامی از انگیزه معنوی بسیار بالایی برخوردارند و هدف تمام اعضا پیروزی و کسب مقام و درخشاندن نام دانشگاه آزاد اسلامی است.


مدیر کل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به اعضای تیم فوتسال گفت: با توجه به اینکه دانشگاه‌آزاداسلامی میزبان مسابقات روز جمعه است، از تمامی اعضای این تیم می خواهیم که با صبر و حوصله و رعایت اخلاق در این مسابقات حضور یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر