صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
به منظور شرکت در کنفرانس جهانی گردشگری و امضای سند همکاری‌های دوجانبه

سلطانی‌فر عازم چین شد

مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور شرکت در اولین کنفرانس جهانی گردشگری برای توسعه، شب گذشته عازم چین شد.
کد خبر : 86687

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاحیه این کنفرانس که با حضور طالب الرفاعی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO)، رییس اداره ملی گردشگری چین و سایر رهبران و مقامات عالی رتبه گردشگری و توسعه کشورهای جهان برگزار می شود، از مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران نیز برای ایراد سخنرانی در مراسم افتتاحیه رویداد فوق دعوت به عمل آمده است.


معاون رئیس جمهور در این سفر علاوه بر حضور در کنفرانس مزبور با شرکت در نشست های دوجانبه مقامات ایران و چین در پکن و شانگهای که با حضور بخش دولتی و خصوصی و سرمایه گذاران دو کشور برگزار می شود، یادداشت تفاهم همکاری گردشگری دو کشور را نیز به امضاء خواهد رساند.


مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری، هیئتی متشکل از نمایندگان بخش خصوصی فعال کشورمان در حوزه بازار چین معاون رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.


کنفرانس جهانی گردشگری برای توسعه که همزمان با روز گردشگری چین به میزبانی مشترک این کشور و سازمان UNWTO برگزار می شود، فرصت مناسبی را به منظور گفتگو و درک بهتر از سهم گردشگری در توسعه از جمله صلح و فقرزدایی فراهم می آورد. به همین منظور کشور چین به عنوان رییس گروه 20، میزبان هفتمین نشست وزرای گردشگری 20 کشور بزرگ جهان با موضوع گردشگری پایدار، ابزاری موثر برای توسعه فراگیر نیز خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر