صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
در سامانه آموزشیار اقدام شود؛

آغاز نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۰ شهریور

پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی برای نام‌نویسی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۰ شهریور تا چهارشنبه ۲۲ شهریور به سامانه آموزشیار مراجعه کنند.
کد خبر : 866600

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون کارشناسی ارشد  سال ۱۴۰۲ روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند با حضور ۴۷۱ هزار و ۵۲۸  داوطلب برگزار شد. 

 نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ هشتم خرداد ۱۴۰۲ روی سایت سازمان سنجش منتشر شد و ۳۵۵ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته تا ۲۰ خرداد شدند. 

نتایج نهایی دانشگاه‌های تابع وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته ۱۲ شهریور در سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار گرفت. 

بر همین اساس؛ همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است که از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۰ شهریور تا چهارشنبه ۲۲ شهریور به منظور ثبت‌ نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند. ضمن اینکه لازم است که مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی را به دقت مطالعه کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر