صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

زمین‌های دانشگاه آزاد مهران با گنجایش ۱۲ هزار خودرو در اختیار زائران اربعین

رئیس دانشگاه آزاد مهران اعلام کرد که در راستای همکاری و مشارکت در کنگره اربعین زمین‌های این دانشگاه(پارکینگ) با گنجایش ۱۲ هزار خودرو در اختیار زائران و ستاد اربعین استان ایلام قرار گرفته است.
کد خبر : 866567

روح‌الله محمودی در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران ایلامی در قالب تور خبرنگاری از امکانات و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی مهران به خبرنگار آنا گفت: اسکان موقت ۴۰۰ نفر در شبانه‌روز، ایجاد پارکینگ خودرو با ظرفیت ۴۰۰ دستگاه، پخت نان به میزان ۴ هزار قرص در روز و توزیع آن بین زوّار بخشی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین بوده است.

وی بیان کرد: فضاسازی مسیر اربعین و تجهیز هشت اتاق با امکانات سرمایشی برای اسکان موقت و پذیرایی از زوّار نیز صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهران اضافه کرد: در راستای همکاری و مشارکت در کنگره اربعین زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی مهران با گنجایش ۱۲ هزار خودرو در اختیار زائران و ستاد اربعین استان ایلام قرار گرفته است.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان ایلام نقش‌آفرین بوده است.

سجاد صیدی توضیح داد: خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در اربعین به‌عنوان یک نهاد علمی فرهنگی قابل تقدیر و مردم استان ایلام همواره قدردان تلاش این مجموعه برای توسعه هستند.

وی تشریح کرد: نگاه حل مسئله‌ای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه ایلام قابل تقدیر و همیشه این دانشگاه در توسعه این استان پیشقراول بوده است.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام تأکید کرد: ساخت، تجهیز و راه‌اندازی زائرسرای دانشگاه آزاد اسلامی مهران یکی از مهم‌ترین خدمات این دانشگاه به استان ایلام است و بخشی از مشکلات شهر مهران را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر