صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد؛

بزرگداشت شهدای جوان مدافع حرم با حضور خانواده شهدا در واحد اسلامشهر؛ روایتگری فرمانده مدافع حرم

یک مدافع حرم در واحد اسلامشهر عنوان کرد که جزیره امن امروزمان را مدیون رشادت های شهدای مدافع حرم هستیم.
کد خبر : 86656

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور و سخنرانی حاج احمد یوسف پور مدافع حرم اهل بیت (ع)، خانواده معزز شهید سید مصطفی موسوی جوانترین شهید مدافع حرم و مسئولان واحد اسلامشهر در جمع پرشور دانشگاهیان این واحد دانشگاهی برگزار شد.



دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدای مدافع حرم؛ ایشان را وارثان حقیقی حضرت علی اکبر (ع) دانست که با تأسی از آن حضرت، دلاورمردانه به پاسداری از اسلام و حریم اهل بیت (ع) پرداخته اند.



وی با ارج نهادن به غیرت والا، شجاعت و دلیرمردی مدافعان حرم، برگزاری این مراسم و بزرگداشت رشادت های مدافعین حرم را برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مایه فخر و مباهات دانست.


یوسف پور از مدافعان حریم اسلام و اهل بیت (ع) و سخنران ویژه این مراسم نیز با قدردانی از دانشگاهیان واحد اسلامشهر، این واحد دانشگاهی را اولین دانشگاهی برشمرد که در جبهه مقاومت اسلامی وارد شده و برای مدافعان حرم گردهمایی گرفته اند.


وی افزود: «سایر دانشگاه ها پس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر جرأت پیدا کردند حصارها را شکسته و در این زمینه فعالیت کنند.»



این فرمانده مدافع حریم اسلام با توجه به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و بویژه عراق، سوریه و یمن، از آشوب‌های ددمنشانه ایجاد شده از سوی تکفیری‌های دست نشانده استعمار سخن گفت و خاطرنشان کرد: «امروز ایران همچون جزیره امنی است که با قدرتِ تمام در منطقه ایستاده و در راستای اهداف جبهه جهانی مقاومت اسلامی فعالیت می‌کند.»


وی به بیان خاطراتی از دلاورمردی‌های چند تن از شهدای مدافع حرم پرداخت و خاطرنشان کرد: «شهدا ابتدا در این دنیا شهید می شوند؛ چراکه دیدگانِ خود را به روی همه تعلقات و لذت های دنیوی بسته و از آن چشم می پوشند.»



این مراسم با دعوت از خانواده معزز سید مصطفی موسوی جوانترین شهید مدافع حرم و تجلیل از خانواده بزرگوار این شهید و 4خانواده دیگر شهید مدافع حرم و یک شهید دفاع مقدس ادامه و با مداحی علی عشرتی خاتمه یافت.



قرعه‌کشی و اعطای هدیه به 5 نفر از حاضران در مراسم و معرفی چالش «من یک مدافع حرم هستم...» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر