صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۷ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
مسئول مراسم آستان مقدس حضرت رضا(ع) خبرداد:

پرچم امام رضا(ع) به موکب‌های عراقی رهسپار شد/90 موکب آستان رضوی در مسیر پیاده‌روی

کارشناس مسئول مراسم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: آستان رضوی در راهپیمایی بزرگ اربعین ۹۰ موکب برای خدمت‌رسانی در سطح کشور ایران، کشور عراق همچنین مرز پاکستان و افغاستان و مرز‌های شمالغربی در نظر گرفته است.
کد خبر : 866394

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام مسلم هوشنگی کارشناس مسئول مراسم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) درباره حضور موکب‌های آستان در کشور عراق و مرز اظهار داشت: آستان رضوی در راهپیمایی بزرگ اربعین ۹۰ موکب برای خدمت‌رسانی در سطح کشور ایران، کشور عراق همچنین مرز پاکستان و افغاستان و مرز‌های شمالغربی در نظر گرفته است.

کارشناس مسئول مراسم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تصریح کرد: این موکب‌ها خدمات بهداشتی، پذیرایی و.. با همکاری واقفین، خادمین و خیرین به زائران ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه موکب‌ها شبانه روز فعال هستند، گفت: ۵۰ نفر از خادمان حضرت رضا (ع) به عراق اعزام شده‌اند تا هم خدا قوت و خسته نباشید به خادمان موکب‌های عراقی عرض کنند و هم طی مراسمی پرچم منور حرم حضرت رضا (ع) را در قالب «پرچم گردانی» به موکب‌ها برده و مراسمی را بر پا می‌کنند.

حجت الاسلام هوشنگی درباره مراسم روز‌های پایانی ماه صفر هم از برپایی موکب در خیابان امام رضا (ع) در مشهد خبرداد و گفت: جزئیات برنامه ایام پایانی ماه صفر بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر