صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارسال پستی روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه

شبکه پستی کشور با ارسال روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه عملکرد بی‌نظیری داشته است.
کد خبر : 866265

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع پستی گذرنامه با حضور در اداره کل گذرنامه با حیدری سیرت رئیس اداره صدور گذرنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.

عملکرد بی‌نظیر شبکه پستی در ارسال گذرنامه‌های زیارتی

حیدری سیرت در این دیدار از عملکرد بی‌نظیر شبکه پستی کشور در ارسال گذرنامه‌های زیارتی اربعین ابراز رضایت کرد و از تلاش کارکنان شبکه به‌ویژه کارکنان دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه که به صورت شبانه‌روزی، فرایند قبول و آماده‌‌سازی مرسولات حاوی گذرنامه‌های زائران اربعین حسینی را برای ارسال به سراسر کشور به عهده دارند، قدردانی کرد.  

جنتی عطائی نیز از همکاری و تعامل حوزه صدور گذرنامه با شرکت ملی پست در راستای ارائه خدمت به زائران حسینی تشکر و قدردانی کرد.

در جریان این دیدار، مدیرکل پست استان تهران از دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه با هدف ارزیابی از فرایند قبول گذرنامه‌های صادره بازدید و با خداقوت به کارکنان این دفتر پستی با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ تمامی مرسولات حاوی گذرنامه‌های زیارتی در اداره کل گذرنامه تهران صادر می‌شود، در ادامه در دفتر پستی مستقر در این اداره کل قبول و برای ارسال به سراسر کشور به مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور ارسال خواهد شد.

ارسال روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه از طریق پست

محمدمهدی پیشقدم، مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور هم با اشاره به اینکه روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه از طریق شرکت ملی پست ارسال می‌شود، بیان کرد: مرکز پاسخگویی برای دریافت گذرنامه اربعین از ۱۰ روز گذشته در مرکز پست چهارراه لشکر راه‌اندازی شد. افرادی که بلیت سفر به کربلا دارند و یا زودتر می‌خواهند به این سفر زیارتی اعزام شوند، برای دریافت گذرنامه مراجعه می‌کنند.

وی اظهار کرد: به محض دریافت گذرنامه‌ها از اداره تلاش می‌کنیم برای مرکز استان‌ها طی ۴۸ ساعت و سایر شهرستان‌ها حداکثر تا ۷۲ ساعت به دست صاحبان آن می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر