صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۵:۰۹ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
عضو ارشد حماس:

دیدار وزیر خارجه ایران با گروه‌های مقاومت نشانه اتحاد است

یکی از رهبران جنبش حماس می گوید که دیدار وزیر امور خارجه ایران با رهبران گروه‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین نشانه وحدت محور مقاومت است.
کد خبر : 866117

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس، می گوید که دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران مثبت بود و در مورد تجاوز‌های جاری (رژیم) اسرائیل گفتگو شد.

وی گفت: امیرعبداللهیان در دیدار با گروه‌های فلسطینی بر حمایت ایران از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

عضو ارشد حماس اضافه کرد: دیدار امیرعبداللهیان و رهبران حماس و جهاد با توجه به تشدید حمله های اشغالگران در کرانه باختری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

حمدان همچنین گفت: برجسته‌ترین پیام دیدار امیرعبداللهیان با گروه‌های فلسطینی این است که اقدام های مقاومت فلسطین مورد تحسین و حمایت متحدان است.

وی در پایان گفت که دیدار وزیر خارجه ایران با گروه‌های مقاومت حاوی پیامی مبنی بر وحدت و اتحاد محور مقاومت است.

به گزارش رسانه‌ها، وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در یک نشست غیرعلنی در بیروت با رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه و در ادامه سفر‌های منطقه‌ای خود وارد فرودگاه بیروت شد و مورد استقبال مقام های لبنان قرار گرفت.

پیش از آن، وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه با سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و مقام های این کشور دیدار و گفتگو کرده بود.

امیرعبداللهیان در دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه  بر لزوم احترام همه طرف‌ها به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در تکمیل روند مبارزه با تروریسم همچنان در کنار سوریه قرار دارد.

وی همچنین در نشست خبری با «فیصل مقداد» همتای سوری خود، سوریه را دوست، برادر و همپیمان ایران و ایران را دوست دوران سخت سوریه خواند و بر ضرورت تقویت پیوند‌های برادرانه میان دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر