صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

موکب ۳ هزار متر مربعی دانشگاه آزاد کنگاور در خدمت زائران اربعین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور از برپایی موکب ۳ هزار متر مربعی به مناسبت اربعین حسینی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 865125

عزیزالله رحمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برپایی موکب ۳ هزار متر مربعی به مناسبت اربعین در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این موکب در ساختمان علوم پایه این واحد دانشگاهی برای پذیرایی زائران در مسیر‌های رفت‌وبرگشت به کربلا راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور در مسیر کربلای قرار دارد امسال نیز موکب ستاد مردمی شهرستان کنگاور با همکاری موکب محبان اهل‌بیت این واحد دانشگاهی از ابتدای شهریور به برپایی موکب اقدام کرده است. خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء وظیفه همگانی است و باید همه تلاش خود را به کار گرفت تا پذیرایی از آنان به نحو مطلوب صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور بیان کرد: هفتمین سال متوالی است که ستاد مردمی شهرستان کنگاور با همکاری این واحد دانشگاهی به برپایی موکب برای خدمت‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله حسین(ع) اقدام کرده و علاوه بر تجهیز اتاق‌ها در راستای اسکان زائران با پخت غذای گرم نیز خدمات‌رسانی به زائران انجام می‌گیرد.

به گزارش آنا، پیش از این دومین جلسه ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه، نمایندگان بسیج دانشجویی و کارکنان، کارشناس نهاد رهبری و جمعی از مدیران و مسئولان در این دانشگاه آزاد برگزار شد و بر راه‌اندازی سه موکب توسط دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در ایام اربعین تأکید و مقررشد این موکب‌ها از یازدهم تا هجدهم شهریور در شهر کرمانشاه خروجی میدان آزادگان به سمت بزرگراه کربلا، شهرستان کنگاور و شهرستان قصر شیرین در مرز خسروی  برپا شوند.

متولی موکب کرمانشاه بسیج کارمندی و متولی موکب قصر شیرین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بوده و موکب کنگاور نیز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور برپا و پوشش داده خواهد شد.

 جواد نیک‌نفس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان هم به آنا گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مهمانسرای فدک این واحد دانشگاهی به‌طور رایگان در اختیار زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر