صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۷:۵۳ | ۰۱ / ۰۶ /۱۴۰۲
| |
خوانساری در واکنش به ادعای سازمان ثبت اسناد؛

بهترین راه‌ حل مشکلات تعاملات فنی است نه رسانه‌ای

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: دغدغه عزیزان در سازمان ثبت اسناد و املاک محترم بوده و اولویت ما هم در سازمان فناوری اطلاعات ارائه خدمات با کیفیت بین دستگاه‌ها است و بهترین راه حل مشکلات بین دستگاهی، تعاملات فنی است و نه رسانه.
کد خبر : 864843

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکی از پیام‌رسان‌های بومی گفت: دغدغه عزیزان در سازمان ثبت اسناد و املاک محترم بوده و اولویت ما هم در سازمان فناوری اطلاعات ارائه خدمات با کیفیت بین دستگاه‌ها است.

وی افزود: انجام بیش از ۳.۸ میلیارد تراکنش در مرکز تبادل در چهار ماه اول سال بیانگر این مهم است.

خوانساری در پایان گفت: بهترین راه حل مشکلات بین دستگاهی، تعاملات فنی است و نه رسانه.

انتهای پیام/

ارسال نظر