صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به آنا خبر داد:

با اعزام اتوبوس برای اربعین، مشکلی در خدمات‌رسانی در تهران ایجاد نمی‌شود

علیزاده گفت: با اعزام تعدادی اتوبوس برای خدمات رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی اختلالی در خدمت رسانی به مردم پایتخت در ناوگان اتوبوسرانی ایجاد نخواهد شد.
کد خبر : 864357

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: در اولین مرحله از اعزام اتوبوس برای ارائه خدمات حمل و نقل به زائران اربعین ۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شدند.

علیزاده تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای عدم وقفه در خدمت رسانی به مردم تهران را لحاظ کرده و در طول برگزاری اربعین و اعزام تعدادی اتوبوس، مشکلی در ارائه خدمت در پایتخت ایجاد نخواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روز اربعین حسینی هم به کاروان بزرگ جاماندگان اربعین که راهی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری خواهند شد، خدمات رسانی خواهیم کرد.

علیزاده گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته از طرف وزارت کشور با مسئولان عراقی ما در اتوبوسرانی زائران مراسم اربعین را به اولین شهر عراق یعنی شهر کوت منتقل می‌کنیم و امیدواریم که خدمات مناسبی را به زائران اباعبدالله ارائه بدهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می‌کنند ما شهر بدره را به عنوان مقر اصلی اتوبوس‌ها انتخاب کردیم و در نهایت برای جابجایی زائران ۴۰۰ دستگاه اتوبوس را در بدره مستقر می‌کنیم.

علیزاده یادآور شد: با انتقال زائران ایرانی اربعین به شهر کوت عراق، رانندگان وسایل نقلیه عراقی ادامه کار اعزام آن‌ها به نجف و کربلا را انجام خواهند داد.

وی همچنین تاکید کرد: مسئولیت حمل و نقل زائران در اربعین به عهده شرکت واحد اتوبوسرانی است و به جز مرز مهران در دیگر مرزها مثل مرز خسروی، شلمچه و چزابه وظیفه جابجایی زائران با شهرداری شهرهای مشهد، اهواز، کرج و شیراز است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین در خاک عراق از مرزهای چهارگانه تا ایستگاه‌های مشخص شده، تا ۸۰ کیلومتر نفری ۸۰ هزار تومان و بالای ۸۰ کیلومتر تا ۱۰۰ کیلومتر ۱۰۰ هزار تومان دریافت می شود و در صورت تصمیم ستاد اربعین برای افزایش مسافت خدمات رسانی، تعرفه جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر