صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری گرد هم آمدند

فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری در راستای تعامل با یکدیگر در مرکز تعاملات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گرد هم آمدند.
کد خبر : 863819

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد از سلسله دیدار‌های فعالان و متخصصان حوزه مدیریت دارایی‌های فکری توسط کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۲۶ مردادماه در مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

 رویداد‌های شبکه‌سازی، یکی از جلسات رایج در هر حوزه تخصصی است که با هدف آشنایی فعالان آن حوزه خاص با یکدیگر، تبادل نظر و شناسایی اولیه فرصت‌های همکاری برگزار می‌شود.

در این فضا، رویداد «دیدار» هم فرصتی بود تا فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری یکدیگر را ملاقات و برای همکاری‌های جدید برنامه‌ریزی کنند و از طریق ایجاد شبکه‌ای مستحکم و هم‌افزایی روزافزون با کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، این کانون را در رسیدن به اهداف و خدمت‌رسانی به زیست بوم نوآوری و فناوری کشور یاری رسانند.

 در بخش پایانی این رویداد پنلی با حضور فرهاد بیات، مولف و مدرس حقوق کسب و کار، مهرداد عالی پور بنیانگذار گروه کارآفرینی پنتر، فاطمه قدیری مدیر عامل اسنواتک و رضا ایجادی، مدیر برنامه توانمندسازی ستاد ویژه فناوری نانو تشکیل شد و هر یک از این مدیران و فعالان کوشیدند تا به بیان تجربیات خود در عرصه فناوری و نوآوری بپردازند و چالش‌هایی که در این مسیر پشت سر گذاشته بودند را با حضار به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر