صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

شناسایی و توانمندسازی فعالان استارت‌آپ در خانه خلاق و نوآور

یک خانه خلاق و نوآور با هدف شناسایی و توانمندسازی جوانان علاقه‌مند به استارت‌آپ‌ها تشکیل شد.
کد خبر : 863096

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، وحید عباس‌زاده مدیر یک خانه خلاق و نوآور که در زمینه  شناسایی و توانمندسازی جوانان علاقه‌مند به استارت‌آپ فعالیت دارد، اظهار کرد: در این مجموعه افراد متخصص و مربیان توانمندی حضور دارند که با برگزاری دوره‌های آموزشی و فرصت کارآموزی، افراد توانمند را شناسایی و پیرامون توسعه یک ایده تجاری گرد هم می‌آورند. پس از آن با ارائه خدمات شتابدهی و برخی مواقع سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌ها، بستر رشد آنان را تسهیل می‌کنند.

وی افزود: در این مجموعه همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا باعث رونق کسب‌وکار‌ها شویم و سعی کرده‌ایم تا طیف گسترده‌ای از خدمات از سئوی سایت گرفته تا طراحی پست‌های شبکه‌های اجتماعی را انجام دهیم.

مدیر این خانه خلاق و نوآور با اشاره بر دستاورد‌های مستمر این مجموعه عنوان کرد: نخستین خانه خلاق شهرستان‌های غرب استان تهران هستیم که توانسته ۲۰ تا ۳۰ جوان را استعداد سنجی کرده و با یاد دادن مهارت‌های آموزشی، آنان را وارد فضا‌های کاری مختلف کنیم.

عباس‌زاده ادامه داد: تخصص اصلی این خانه خلاق و نوآور برنامه‌ریزی، تولید محتوا و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی ۳۶۰ درجه است. از طرفی این مجموعه در حوزه csr (corporate social responsibility) یا همان مسئولیت اجتماعی، تجربه کار با کودکان کار را دارد و در پاسداشت محیط‌زیست با مجموعه‌هایی زیادی همکاری می‌کند.

وی با اشاره به قابلیت‌های این خانه خلاق و نوآور گفت: مأموریت ما ایجاد تجربه‌ای متمایز برای مشتریان با استفاده از دو ابزار خلاقیت هنری و دانش تبلیغات با رویکرد توسعه و توانمندسازی مشتریان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر