صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منطقه ۱۴ معین جاماندگان اربعین حسینی شد

شهردار منطقه ۱۴ دستورات لازم برای برگزاری مراسم ویژه جاماندگان اربعین حسینی را صادر کرد.
کد خبر : 862942

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یزدی شهردار منطقه 14 ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و اینکه خدمت و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) را توفیق و نعمت بزرگ الهی است، به تدابیر دارالمومنین تهران به عنوان «معین» برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران به انتخاب شهردار پایتخت اشاره کرد.

یزدی گفت: امسال و با فرارسیدن اربعین حسینی، حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه ۱۴ آماده است تا خدمتگزار خیل مشتاقان مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه منطقه جهت خدمت رسانی مطلوب و تامین امنیت مال و جان شهروندان صورت گرفته است، گفت: برپایی موکب‌های فرهنگی و خدماتی با مشارکت کانون‌های نوجوان دارالمومنین تهران تا ارائه خدمات شهری از قبیل زیباسازی، نظافت و رفت و روب، رنگ‌آمیزی و شست‌و‌شوی المان‌های ترافیکی، شهری، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی و... برای میزبانی درخور از زوار اربعین پیش و پس از مراسم انجام می‌شود.

یزدی با اشاره به بازدیدهای میدانی جهت رفع نواقص در حوزه خدمات شهری در طول مسیر همچنین استقرار نیروی کارگری و تجهیزات برای پاکسازی و آماده سازی طول مسیر، یاداورشد: مجموع امکانات منطقه برای مدیریت پسماند، پاکسازی و نگهداشت طول مسیر از نخستین ساعت تا پایان مراسم برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: با این فعالیت ها در کنار اجرای ده ها برنامه فرهنگی و اجتماعی متنوع، برپایی موکب های توزیع متبرکات برای پذیرایی از زائران همچنین پویش‌های متنوع چون «نذر اربعین» و «دست سازه‌های حسینی» که برای کودکان زوار توسط کودکان و نوجوانان دارالمومنین تهران هدیه تهیه و ارائه می‌کند، تلاش داریم شرایط حضور برای همدلی و حضور دلدادگان حسینی را در مسیر پیاده روی مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر