صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۳۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
جلال زاده در جمع خبرنگاران در بیروت:

نقش سازنده مقاومت لبنان در مقابل صهیونیست‌ها قابل توجه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در حاشیه دیدار با رئیس مجلس لبنان در جمع خبرنگارانف گفت: رد این دیدار ضمن رایزنی درباره روابط دوجانبه و مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی بر تحکیم روابط پارلمانی میان نمایندگان مجلس ایران و لبنان تاکید شد.
کد خبر : 862766

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید جلال زاده در جریان سفر هیئت پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به لبنان و پس از دیدار با نبی بری رئیس مجلس لبنان بدر جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در این دیدار ضمن رایزنی درباره روابط دوجانبه و مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، پیام دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از همتای لبنانی را برای سفر به ایران به وی ابلاغ شد.

جلال زاده افزود: در این دیدار وضعیت کلی لبنان، منطقه، روابط دوجانبه میان تهران و بیروت به ویژه در زمینه قانون‌گذاری نیز بررسی شد.

 

او با اشاره به روابط مناسب و سازنده مجلس شورای اسلامی و مجلس نمایندگان لبنان، گفت: طبیعتاً از اهداف کلیدی که در سفر به لبنان به دنبال آن هستیم، همکاری با برادران لبنانی برای تحکیم روابط پارلمانی میان مجلس نمایندگان لبنان و مجلس شورای اسلامی ایران است.

جلال زاده با اشاره به مذاکراتی که در این دیدار داشتند، افزود: دیدار مهم و سازنده‌ای داشتیم و این فرصت مناسبی در اختیار ما قرار داد تا در جریان دیدگاه‌ها و نظرات سازنده و مفید سیاسی و تحولات سیاسی در عرصه‌ داخلی لبنان و منطقه‌ای قرار گیریم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم همچنین افزود: ما با احترام به نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال دشمن صهیونیستی و نقشه‌های شوم آن علیه منطقه و مردم آن نگاه می‌کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیدار با مقامات لبنان بار دیگر بر موضع اصولی و ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کشور لبنان در زمینه مقاومت، مقابله با دشمن اسرائیلی، حمایت از لبنان و مردم آن برای عبور از مشکلات سخت اقتصادی و مالی کنونی آن تأکید کردیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر