صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

دشت سه امتیازی پرسپولیس در ورزشگاه خالی/ آلومینیوم دست خالی به اراک برگشت

پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در مصاف با آلومینیوم اراک برنده شد تا از آغاز لیگ در کورس قهرمانی قرار بگیرد.
کد خبر : 862420

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فاقد تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار پرسپولیس یک بر صفر برنده شد.

داور: امیرسامان سلطانی

اخطار: میلاد فخرالدینی و علیرضا نقی زاده (آلومینیوم)

گل: علی نعمتی (۳۷)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک (۸۶- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (۶۳- مسعود ریگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی (۸۶- محمد عمری)، وحید امیری و شهاب زاهدی (۶۳- امید عالیشاه).

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، مهدی لیموچی (۸۵- اسماعیل شریفات)، علیرضا نقی‌زاده (۷۴- عارف حاجی عیدی)، امیر جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور (۸۵- محمد مسلمی‌پور)، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی.

پرسپولیس در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و بالاخره توانست با فرار علی نعمتی و ضربه چیپ این بازیکن از حریف پیش بیفتد. در نیمه دوم هر دو تیم تلاش می‌کردند تا بتوانند به گل برسند. پرسپولیس برای آنکه برتری‌اش را مضاعف کند و آلومینیوم به دنبال آنکه بازی را به تساوی بکشاند. البته که هر دو تیم در استفاده از فرصت‌ها دقت کافی را نداشتند و البته دروازه‌بان‌های دو تیم هم عملکرد خوبی داشتند تا در نهایت پرسپولیس بتواند با همان یک گل به پیروزی برسد و به اولین سه امتیاز خود در نخستین مسابقه دست یابد. 

پرسپولیس با این پیروزی با سه امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و آلومینیوم هم بدون امتیاز در نیمه پایینی جدول جای گرفت. 

انتهای پیام/

ارسال نظر