صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
از سوی مرکز راهبری ستاد‌های ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت اعلام شد

مرکز راهبری ستاد‌های ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرده است.
کد خبر : 861597

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز راهبری ستاد‌های ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرده است.

این فراخوان با هدف شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی کارگزاران برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان منتشر شده تا تعامل بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری، تجاری‌سازی دستاورد‌های فناورانه و توسعه نوآوری در صنعت تسهیل شود.

یکی از محور‌های اصلی این فراخوان فراهم شدن شرایط برای استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه کارگزاری توسعه و تبادل فناوری، تجاری‌سازی و به‌هم‌رسانی عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری به‌عنوان بازیگران کلیدی این حوزه است.

به همین منظور مرکز راهبری ستاد‌های ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان قصد دارد برای شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی این کارگزاران در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در چارچوب یک فراخوان عمومی اقدام به جذب کارگزاران توانمند در این حوزه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر