صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» برگزار می‌شود

دومین رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد ستاد اربعین و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به زائران اربعین برگزار می‌شود.
کد خبر : 861492

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد ستاد اربعین و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به زائران اربعین برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، ارائه خدمات متنوع جهت رفاه حال زائران، بررسی موانع و چالش‌های پیش روی این شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر و آسا‌ن‌تر، و ارائه راهکار‌های رفع این موانع از اهداف اصلی این رویداد خواهد بود. پیشتر سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار فراخوانی از همه شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در سراسر کشور که در حوزه‌های خدمات ارتباطی، درمانی، حمل و نقل و لجستیک، پذیرایی، موقعیت‌یابی و مسیریابی، انتقال پول و پرداخت، اقامتی و اسکان، خدمات ابتکاری و فرهنگی و اطلاع‌رسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات، دعوت کرد تا با تهیه بسته‌های اربعین در ارائه خدمات این راهپیمایی بزرگ، مشارکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر