صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

سردار پورجمشیدیان: امنیت کامل در مرز تمرچین برقرار است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه گفت: با تلاش نیرو‌های مسلح و دولت شاهد استقرار امنیت در حد عالی در دو سوی مرز تمرچین هستیم.
کد خبر : 861398

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در همایش فعالان و موکب‌داران اربعین حسینی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: امروز در سایه تلاش نیرو‌های مسلح، دولت و تمام ارکان نظام شاهد تحقق امنیت پایدار در مرز‌ها و منطقه هستیم.

وی افزود: تمام مردم چه شیعه و چه سنی در هر دو سوی مرز‌های ایران و کردستان عراق عاشق اهل بیت (ع) هستند و در راه خدمت به زائران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه یادآور شد: تمام تلاش و همت مسئولان بر مبنای ارائه خدمات مناسب به زائران در مسیر مرز تمرچین است و شاهد استقرار امنیت در حد عالی در دو سوی مرز تمرچین هستیم.

سردار پورجمشدیان خاطرنشان کرد : آب و هوای مناسب در مسیر مرز تمرچین یکی از عوامل اصلی در خصوص استفاده از این مرز است که با توجه به گرمای امسال می‌توان شاهد سفری امن و ایمن در این مسیر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر