صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

روابط عمومی‌ها کانال خلاقیت و پویایی هر سازمان هستند

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: «روابط عمومی‌ها کانال خلاقیت و پویایی هر سازمان هستند.»
کد خبر : 85962

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی رجبی سروستانی با تبریک 27 اردیبهشت روز روابط عمومی به مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های واحدها و مراکز دانشگاهی افزود: « روابط عمومی گوش و چشم هر سازمان هستند و دیدگاه‌‌ها و نظریات و تعاملات آنها می‌تواند به پویایی و خلاقیت در سازمان‌ها و بویژه مراکز علمی و دانشگاهی منجر شود.»


وی با قدردانی از توجه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر منوری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارتقای جایگاه روابط عمومی در واحدهای دانشگاهی گفت: «آنچه که جایگاه روابط عمومی در یک واحد دانشگاهی را ارتقا می دهد برنامه ریزی در راستای تعامل مفید و سازنده بین مردم و مسئولان شهر با دانشگاه است که بحمدالله این روند در این واحد دانشگاهی به بهترین نحو در حال اجرا است و مردم و مسئولان شهرستان این دانشگاه را متعلق به خود می دانند و در راه توسعه و پیشرفت آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.»


رجبی با بیان تعبیر مقام معظم رهبری در سال جاری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ابراز امیدواری کرد همکاران عزیز روابط عمومی بیش از گذشته به حوزه خود بها دهند و بیش از گذشته فعال باشند زیرا در وضعیت کنونی روابط عمومی ها بهترین فاکتور سازمان ها در ارتقا و پیشرفت و توسعه واحد های دانشگاهی هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر