صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در مجتمع سی‌سرا در گفت‌و‌گو با آنا:

امکانات فوق‌العاده سی‌سرا؛ از هتل ۳۴ اتاقه تا سالن آمفی تئاتر ۴۸۰ نفره مجهز

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع رفاهی، آموزشی و فرهنگی ستایش ـ سی‌سرا، امکانات این مجتمع را تشریح کرد.
کد خبر : 859258

علی چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره مجتمع رفاهی، آموزشی و فرهنگی ستایش ـ سی‌سرا اظهار کرد: این مجتمع ۱۰ هکتار بوده و در دو فاز است، فاز نخست دو هکتار شامل ۲۰ واحد سه اتاق خوابه مجهز به همراه ۶ واحد vip و یک رستوران ۸۰ نفره و دو واحد مسکونی و درب ورودی جداگانه به بیرون مجموعه است.

وی اضافه کرد: فاز دوم شامل یک هتل دارای ۳۴ اتاق دو و سه تخته و ۳۴ سوئیت ۵ و ۶ تخته است که یک رستوران ۳۰۰ نفره در طبقه دوم هتل دارد.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع رفاهی، آموزشی و فرهنگی ستایش ـ سی‌سرا یادآور شد: مجتمع سی‌سرا دو تالار مجزا و مجهز ۸۰۰ نفره با سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت دارد و دارای سالن آمفی تئاتر ۴۸۰ نفره مجهز و قابلیت اضافه کردن صندلی تا ۲۰۰ صندلی اضافه و اتاق فرمان مجهز است.

چیتگر متذکر شد: سالن ورزشی مجهز چندمنظوره یک‌هزار نفره و سالن آشپزخانه بدون تجهیزات، دو عدد واحد مسکونی، دو ساختمان ۵۰۰ متری اداری، یک فضای سبز آماده احداث باشگاه اسب سواری و یک استخر نیمه‌کاره یک‌هزار و ۳۰۰ متری دارد.

وی تأکید کرد: مجتمع رفاهی، آموزشی و فرهنگی ستایش ـ سی‌سرا در حال ارتقای توان برقی ۱۰۰ به ۶۰۰ کیلووات توسط پیمانکار مورد قبول توانیر بوده که در حال کار است، اخذ مجوز فشار گاز موردنیاز مجموعه فاز دوم و احداث و راه‌اندازی و نصب کنتور گاز قبل از عید ۱۴۰۲، دو حلقه چاه عمیق و نیمه‌عمیق و فاز دوم دارای درب جداگانه به بیرون مجموعه از دیگر امکانات این مجتمع است.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع رفاهی، آموزشی و فرهنگی ستایش ـ سی‌سرا تشریح کرد: فاز یک و دوم دارای درب‌های جداگانه هستند و می‌شود از هم تفکیک شوند و همچنین مجموعه ستایش - سی سرا توانایی میزبانی ۴۵۰ نفر میهمان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر