صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۰۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
گردان‌های حزب‌الله عراق:

اهانت به قرآن نتیجه سیاست‌های خصمانه غرب علیه مقدسات است

گردان‌های حز‌ب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست‌های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست‌ها است.
کد خبر : 859128

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، گردان‌های حزب الله عراق تأکید کرد که اهانت به قرآن در نتیجه تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر سیاست‌های غربی و رژیم صهیونیستی بوده است.

در بیانیه گردان‌های حزب الله در این خصوص آمده است: گردنکشی مقامات سوئدی و تداوم ارتکاب جنایت آتش زدن قرآن کریم به علت سیاست‌های خصمانه آمریکا و کشورهای غربی علیه هر امر مقدسِ حافظ کرامت انسانی است.

این بیانیه می‌افزاید: هتک حرمت کتاب مقدسِ حدود دو میلیارد مسلمان به دست رژیم صهیونیستی، در نتیجه تسلیم شدن اکثر کشورهای اسلامی و عربی در برابر خواست رژیم غاصب صهیونیستی و فاصله گرفتن از مفاهیم قرآنی و دست کم گرفتن حقوق مردمی است که حق ابراز اراده و حفظ مقدسات خود را دارند.

گردان‌های حزب الله تأکید کرد: پس از تمام جنایاتی که دولت سوئد علیه مقدسات ما مرتکب شده است، مردم سرافراز عراق به عنوان کشور میزبان مقدسات، به بقا و ماندگاری دست نشانده‌های این گونه دولت‌ها و حتی کسانی که از تعرض به دین مبین اسلام حمایت می‌کنند و با هتاکان به مقدسات روابط سیاسی، اقتصادی یا تجاری دارند، رضایت نخواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر