صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۲
با حضور مسئولان؛

پوستر سومین جشنواره ملی «شعر نبوی» رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره ملی شعر نبوی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سایر مسئولان رونمایی شد.
کد خبر : 858871

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی شعر نبوی با حضور مسعود اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عبدالله میری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، مهدی دولتی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مصطفی سالاری دبیر تخصصی سومین جشنواره شعر نبوی و سایر اعضای شورای استانی جشنواره برگزار شد.

اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: امید است برکات این جشنواره شامل حال همه شود و اینگونه برنامه‌ها موجب آشنایی بیشتر جامعه با سیما و سیره نبی مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم شود.

جشنواره شعر نبوی از سری برنامه‌های بنیاد علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برای سومین سال پیاپی در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با شرکت دانشجویان و خانواده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، دانش‌آموزان و خانواده دانش‌آموزان مدارس سما و شاعران کشوری برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در جشنواره شعر نبوی می‌توانند اشعار خود را در موضوع مناقب و فضائل پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم در قالب شعر سنتی و نو به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اختتامیه سومین جشنواره ملی شعر نبوی ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور شخصیت‌ها و شاعران برجسته کشوری برگزار می‌شود و به برگزیدگان جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

در دو دوره گذشته نیز جشنواره شعر نبوی با شرکت شاعران سراسر کشور و با حضور شاعران شناخته شده کشوری برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان حائز رتبه در میان سایر استان‌های برگزارکننده جشنواره امامت و مهدویت شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دومین جشنواره شعر نبوی مقام چهارم را کسب کرد.

مجموعه اشعار برگزیده دو دوره گذشته جشنواره نیز به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر