صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

حقدادی: با تیم کامل پنج نفره به هانگژو می‌رویم/ مصاحبه فرهادیان در مورد ابطال انتخابات گویای همه چیز بود

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: طبق آخرین مکاتباتی که با مسئولان کمیته ملی المپیک داشته‌ایم قرار بر این شده با یک تیم کامل پنج نفره در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم.
کد خبر : 858778

عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین شرایط ژیمناستیک برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: طبق آخرین مکاتباتی که با مسئولان کمیته ملی المپیک داشته‌ایم قرار بر این شده با یک تیم کامل پنج نفره در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم. اگر اتفاق خاص رخ ندهد روند مذاکرات ما با کمیته روی همین مساله بوده و امیدوارم در ستاد عالی بازی‌ها هم به نتایج خوبی می‌رسیم. فعلا ۹ نفر از ملی‌پوشان در اردو‌ها هستند و زیر نظر کادرفنی به تمریناتشان ادامه می‌دهند و خوشبختانه شرایط خوبی هم دارند.از نظر ما شانس رسیدن به دو مدال را در هانگژو داریم.

وی درباره اینکه برای مسابقات جهانی شرایط ژیمناستیک‌کاران چگونه است، گفت: با توجه به همزمانی مسابقات قهرمانی جهان با بازی‌های آسیایی برنامه‌ای برای حضور در این رویداد نداریم و می‌خواهیم در هانگژو شرکت کنیم. برای همین هم گرفتن کسب سهمیه المپیک را به سال آینده موکول کرده‌ایم. 

رییس فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به ابطال انتخابات این فدراسیون گفت: مصاحبه فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نمایانگر همه چیز بود.

حقدادی درباره اینکه برخی ورزشکاران شما از عدم اعزام به مسابقات مهم ابراز گلایه کردند، عنوان کرد: باید این سوال را از کسی که ایمیل دارد و در اختیار ما نمی‌دهد بپرسید!

انتهای پیام/

ارسال نظر